Στην "εντατική" τα έργα και στη Δυτική Ελλάδα. Στην Ιόνια Οδό καταγράφονται προβλήματα με την τελική χάραξη στην περιοχή Κλόκοβα, μετά το Αντίρριο, ενώ δεν έχουν προχωρήσει οι απαλλοτριώσεις. Στην εντατική βρίσκονται μεγάλα έργα
οδοποιίας στην Αχαϊα και τη Δυτική Ελλάδα, σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα της εφημερίδας "Τα Νέα".Τα έργα σε όλη τη χώρα παρουσιάζουν προβλήματα και καθυστερήσεις. Συγκεκριμένα, προβλήµατα µε τη χάραξη, προσφυγές στα δικαστήρια, απαλλοτριώσεις µε πολύ αργούς ρυθµούς, συµπληρωµατικές συµβάσεις (οι οποίες πλέον καταργούνται µε το νέο θεσµικό πλαίσιο) έχουν τινάξει στον αέρα τον αρχικό σχεδιασµό. Το πρόβληµα έχει παραδεχθεί και ο υπουργός Υποδοµών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Ρέππας. «Ο κανόνας είναι ότι όλα τα έργα πάσχουν», τόνισε µεταξύ των άλλων τον Σεπτέµβριο στη Βουλή. Στην Ιόνια Οδό καταγράφονται προβλήματα με την τελική χάραξη στην περιοχή Κλόκοβα, μετά το Αντίρριο, ενώ δεν έχουν προχωρήσει οι απαλλοτριώσεις. Στο "μέτωπο" της Ολυμπίας Οδού, όπως αναφέρει το δημοσίευμα, υπάρχει πρόβλημα με τη χάραξη στην Κ. Αχαϊα και έχει γίνει προσφυγή, η οποία θα εκδικαστεί το Νοέμβριο, ενώ για τον υγροβιότοπο του Καϊάφα, με απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας, πρέπει να απενταχθούν για περιβαλλοντικούς λόγους 25 χλμ, στο τμήμα Πύργος -Καλό Νερό. Σε εξέλιξη βρίσκεται η συζήτηση με την Ε.Ε. και τους παραχωρησιούχους για να βρεθεί λύση. Στο μεταξύ, στο 40% του αρχικού σχεδιασµού προγραµµατίζεται να
κατασκευαστούν οι νέοι αυτοκινητόδροµοι της Αττικής. Οι εργασίες αναµένεται να αρχίσουν το 2012 αν δεν υπάρξουν προσφυγές. Ανοίγει το θέµα των διοδίων Από το υπουργείο Υποδοµών ανοίγουν και πάλι το θέµα των διοδίων. Στόχος είναι, όπως λέει ο κ. Μαγκριώτης, να υπάρξει µείωση 25% - 30%, αλλά το θέµα «θα πάει πακέτο µε τις αλλαγές της χάραξης στη Βουλή, αφού στη Βουλή κυρώθηκαν τα έργα και εκεί πρέπει να γίνουν οι αλλαγές. Οι όποιες αποφάσεις αναµένεται να ληφθούν στις αρχές του 2011». Σύµφωνα µε τον κ. Μαγκριώτη, «εξετάζεται στις περιοχές όπου έχουν τοποθετηθεί σταθµοί διοδίων οι µόνιµοι κάτοικοι για πολύ µικρές αποστάσεις, δηλαδή 1 - 2 χλµ., να µην πληρώνουν διόδια, ενώ γίνεται συζήτηση µε τους παραχωρησιούχους να κατασκευάσουν αυτοί το παράπλευρο οδικό δίκτυο αφού δεν υπάρχουν διασφαλισµένοι πόροι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου