Σε αυτό το σημείο, αξίζει να διευκρινιστεί ότι για το ίδιο θέμα σε προηγούμενη ερώτηση της κ. Γιαννακοπούλου, το Υπουργείο απάντησε ότι οι Νομαρχίες έχουν την αρμοδιότητα για την επιλογή και την απόκτηση οικοπεδικών εκτάσεων, τον προγραμματισμό, τη μελέτη, την κατασκευή και την επίβλεψη των έργων σχολικής στέγης, ενώ σε συνεργασία με τις οικείες Περιφέρειες έχουν τη δυνατότητα να εντάξουν τα έργα κατασκευής σχολικών κτιρίων στα αντίστοιχα Περιφερειακά Επιχειρησιακά Προγράμματα. Αντίθετα, με το υπ’ αριθμόν 5739/15-06-10 έγγραφό της, η Νομαρχία πληροφορούσε το Υπουργείο ότι η κατασκευή, επισκευή και συντήρηση σχολικών κτιρίων εμπίπτει στην αρμοδιότητα των Δήμων. Ωστόσο, ανέφερε ότι για την περίπτωση του 10ου Δημοτικού Σχολείου Καλαμάτας, η Νομαρχία βάσει των αρμοδιοτήτων της ασχολήθηκε με τη σύνταξη της μελέτης κατασκευής του 10ου Δημοτικού Σχολείου Καλαμάτας, ο φάκελος του οποίου ολοκληρώνεται σύντομα και υπάρχει δέσμευση ένταξης στο ΕΣΠΑ.
Σε δηλώσεις της, και αφού έγινε ξεκάθαρο ότι δεν έχει ακόμη υποβληθεί φάκελος για ένταξη του νέου διδακτηρίου του 10ου Δημοτικού Σχολείου Καλαμάτας στο ΕΣΠΑ, η κ. Γιαννακοπούλου ανέφερε ότι «τα χρονικά όρια για την ένταξη του νέου διδακτηρίου του 10ου Δημοτικού Σχολείου Καλαμάτας στο ΕΣΠΑ στενεύουν. Η 2η πρόσκληση για υποβολή προτάσεων στο ΠΕΠ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου – Ιονίων Νήσων 2007-2013 για τις υποδομές στον τομέα της εκπαίδευσης έχει ήδη 5,5 μήνες που βρίσκεται εν ενεργεία και σε αναμονή υποβολής προτάσεων.
Σε δηλώσεις της, και αφού έγινε ξεκάθαρο ότι δεν έχει ακόμη υποβληθεί φάκελος για ένταξη του νέου διδακτηρίου του 10ου Δημοτικού Σχολείου Καλαμάτας στο ΕΣΠΑ, η κ. Γιαννακοπούλου ανέφερε ότι «τα χρονικά όρια για την ένταξη του νέου διδακτηρίου του 10ου Δημοτικού Σχολείου Καλαμάτας στο ΕΣΠΑ στενεύουν. Η 2η πρόσκληση για υποβολή προτάσεων στο ΠΕΠ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου – Ιονίων Νήσων 2007-2013 για τις υποδομές στον τομέα της εκπαίδευσης έχει ήδη 5,5 μήνες που βρίσκεται εν ενεργεία και σε αναμονή υποβολής προτάσεων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου