Το υπουργείο Οικονομικών με προσθήκη διάταξης στο νέο φορολογικό νομοσχέδιο επεκτείνει, τελικώς, όπως πρώτο είχε γράψει το paseges.gr, το μέτρο της απόσυρσης αυτοκινήτων και σε εκείνους που επιθυμούν να αγοράσουν καινούρια φορτηγά μικτού βάρους έως 3,5 τόνους. Στη συγκεκριμένη κατηγορία ανήκουν όλα τα επαγγελματικά, με βάρος ως 3,5 τόνους.
Ειδικότερα, οι διατάξεις αυτές εφαρμόζονται μόνο για αυτοκίνητα παλαιάς τεχνολογίας για τα οποία έχει εκδοθεί άδεια κυκλοφορίας στην Ελλάδα μέχρι 31 Δεκεμβρίου 1998 και για τα οποία έχουν καταβληθεί τα τέλη κυκλοφορίας του έτους εντός του οποίου γίνεται η διαγραφή, καθώς και τυχόν οφειλόμενων προηγούμενων ετών.
Στην εξαίρεση των αγροτών πρώτο είχε αναφερθεί το paseges.gr, ενώ το θέμα έφτασε ως τη βουλή, με παρεμβάσεις βουλευτών τόσο του ΠΑΣΟΚ, όσο και της ΝΔ, ενώ το ζήτημα έθεσε και ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Κώστας Σκανδαλίδης, σε συνάντησή του με τον υπουργό Γιώργο Παπακωνσταντίνου, προ εβδομάδων, με το αίτημα να αντιμετωπίζεται θετικά, όπως έγραψε το paseges.gr.
Στην περίπτωση αγοράς καινούργιου κλειστού φορτηγού μικτού βάρους μέχρι 3,5 τόνων τα τέλη ταξινόμησης έχουν ως εξής:
Έως 900 κ.ε.: 2,4% (από 6%).
901-1.400 κ.ε.: 5,6% (από 14%).
1.401-1.600 κ.ε.: 7,2% (από 18%).
1.601-1.800 κ.ε.: 9% (από 18%).
1.801-2.000 κ.ε.: 10,5% (από 21%).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου