Η διαμόρφωση της πλατείας βασίζεται, μεταξύ άλλων, στις πιο κάτω βασικές αρχές: πεζοδρόμηση τμήματος οδού Σιδηροδρομικού Σταθμού (από Γιατράκου έως οδό Κροντήρη). Στο προτεινόμενο για πεζοδρόμηση τμήμα θα επιτρέπεται η διέλευση φορτηγών ανεφοδιασμού των καταστημάτων σε συγκεκριμένες ώρες της ημέρας, όσο και η διέλευση πυροσβεστικών οχημάτων, ασθενοφόρων και πάσης φύσεως οχήματος άμεσης ανάγκης ή εξυπηρέτησης. Προς τούτο, έχει προβλεφθεί η εγκατάσταση συστήματος ηλεκτροκίνητων βυθιζόμενων μπαρών, στο ύψος της Σιδηροδρομικού Σταθμού με τη Γιατράκου.
Για την οδό Αριστομένους, προτείνεται η διατήρηση της κατά μήκος ευθύγραμμης πορείας, με περιορισμό της λωρίδας διέλευσης αυτοκινήτων σε 3,75 μέτρα από 4,60 μέτρα που είναι σήμερα, ώστε να εξυπηρετεί μία μόνο σειρά κίνησης ήπιας κυκλοφορίας, από την οποία θα διέρχεται και το αστικό λεωφορείο. Συγχρόνως, η ζώνη στάθμευσης οχημάτων στο ανατολικό πεζοδρόμιο της οδού παραμένει χωρίς καμία αλλαγή. Στην ίδια λωρίδα θα μπορούν να κινούνται, εκτός των άλλων, οχήματα τροφοδοσίας καταστημάτων, τα οποία θα μπορούν να σταθμεύουν σε συγκεκριμένες θέσεις, μία κυρίως ανά οικοδομικό τετράγωνο, απορριμματοφόρα του Δήμου και οχήματα έκτακτης ανάγκης.
Σύμφωνα με την πρόταση της αρχιτεκτονικής μελέτης, οι περιοχές ανάπτυξης των τραπεζοκαθισμάτων διευθετούνται ανάλογα. Αναλυτικά, προτείνεται η δημιουργία μιας ζώνης πλάτους 2 μέτρων από την οικοδομική γραμμή των καταστημάτων, η οποία θα δίνεται ως χώρος ανάπτυξης τραπεζοκαθισμάτων. Στη συνέχεια θα υπάρχει μια δεύτερη ζώνη κυμαινόμενου πλάτους από 1,40 μέτρα (βόρεια) έως 2,80 μέτρα (νότια) για την ελεύθερη κίνηση πεζών. Κατόπιν σε συνεχόμενο τμήμα πλάτους 7,20 μέτρων παραχωρείται χώρος για την ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου