Όσο όσο πωλούνται πλέον τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα πολυτελείας, αφού οι ιδιοκτήτες τους αδυνατούν πλέον να πληρώσουν τα ποσά που απαιτούνται για τη συντήρησή τους, αλλά και για τις απαιτήσεις του κράτους.
Η εκτόξευση της τιμής της βενζίνης, των τελών κυκλοφορίας και η εισαγωγή των τεκμηρίων, που έγιναν όλα μαζί την τελευταία διετία, έχουν κάνει απαγορευτική πλέον την κατοχή ακριβών αυτοκινήτων για όσους δεν έχουν πραγματικά μεγάλα εισοδήματα. Έτσι φαίνεται ότι έχει τελειώσει οριστικά για τον κλάδο του αυτοκινήτου η "χρυσή εποχή", στην οποία σχεδόν όλοι οι πολίτες είχαν τη δυνατότητα να αγοράσουν με δόσεις ένα ακριβό αυτοκίνητο με το σκεπτικό ότι θα το ξεπληρώσουν και θα το συντηρούν εύκολα.
Μια επίσκεψη σε καταστήματα πώλησης μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ή σε σχετικές ιστοσελίδες δείχνει, σύμφωνα με το newsbeast.gr, ότι αυτοκίνητα με πρεστίζ, όπως οι Πόρσε και οι Τζάγκουαρ δεκαετίας, με λιγότερα από 100.000 χιλιόμετρα, πωλούνται ακόμα και κάτω από 20.000 ευρώ. Αυτό σημαίνει ότι είναι απολύτως προσιτά σε όσους έχουν τη δυνατότητα να αγοράσουν ένα καλό αυτοκίνητο.
Οι έμποροι μεταχειρισμένων αυτοκινήτων επισημαίνουν ότι το ενδιαφέρον του κόσμου γι' αυτήν την κατηγορία είναι ιδιαίτερα αυξημένο τον τελευταίο ενάμιση χρόνο.
«Ο αγοραστής βρίσκει τα μεγάλα αυτοκίνητα, άνω των 2.000 κυβικών εκατοστών, σε τιμές που ήταν αδιανόητες πριν από τρία χρόνια» τονίζει ο διευθυντής πωλήσεων της ιστοσελίδας cars.gr Αλέξανδρος Σκιαδόπουλος.
Ακόμα και έτσι, ωστόσο, οι περισσότεροι το σκέφτονται. «Παρά το γεγονός ότι μιλάμε για πολύ χαμηλές τιμές, ο υποψήφιος αγοραστής έχει στο πίσω μέρος του μυαλού του ότι θα χρειαστεί και τουλάχιστον 800-900 ευρώ για τέλη κυκλοφορίας τον χρόνο, συν τα έξοδα για τη βενζίνη.
ΤΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΔΩ
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΧΑΝΕΙ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ !!
http://newsmessinia.blogspot.com/2011/10/blog-post_1217.html