Η βαθιά και παρατεταμένη ύφεση της Ελληνικής Οικονομίας και οι πολλαπλές φορολογικές επιβαρύνσεις που επιβλήθηκαν σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις έχουν επηρεάσει και επιβαρύνει τους περισσότερους κλάδους της Οικονομίας.
Μεταξύ των οποίων και αυτόν του αυτοκινήτου. Κλάδο που συνεισφέρει σχεδόν στο 3% του εθνικού προϊόντος, σε όρους προστιθέμενης αξίας. Κλάδο όμως που, μεταξύ άλλων, έχει υποστεί 24 παρεμβάσεις – κυρίως φορολογικές – την τελευταία διετία, με ελάχιστες να θεωρούνται θετικές πρωτοβουλίες.
Οι πωλήσεις έχουν μειωθεί κατά 36% το 2010 (και κατά επιπλέον 30% να εκτιμάται η μείωση το 2011). Ο κύκλος εργασιών έχει μειωθεί τουλάχιστον κατά 70% την τελευταία διετία.
Το σύνολο των καταστημάτων του επίσημου δικτύου έχει μειωθεί κατά 500 την τελευταία τριετία. Από τα ανωτέρω γίνεται σαφές ότι ο κλάδος του αυτοκινήτου έχει πληγεί όχι μόνο από την οικονομική κρίση, αλλά και από τη δημιουργία ενός εχθρικού κλίματος ως προς την κατοχή οχημάτων, μέσω της επιβολής -κυρίως- φορολογικών μέτρων τα οποία δεν έχουν αποφέρει το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα.
Η θέσπιση και εφαρμογή του προγράμματος της απόσυρσης οχημάτων, αν και μόνο το 30% των πωλήσεων το αξιοποιεί, έχει συγκρατήσει -σύμφωνα με τις εκτιμήσεις- λίγο την πτώση.
Γι’ αυτό το λόγο και θα μπορούσε να αξιολογηθεί και να υιοθετηθεί η χρονική επέκταση του μέτρου, τροποποιώντας τις καταληκτικές ημερομηνίες των νόμων 3899/17.12.2010, 3943/31.03.2011 και 4002/22.08.2011.
Tags
# Ελλάδα
# οικονομία
# greece
# kalsmata
# news
Share This
About OMAΔΑ UNWIRED
news
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Post Bottom Ad
Responsive Ads Here
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
ΤΟ KALAMATA NEWS ΚΟΝΤΆ ΣΑΣ ΟΛΟ ΤΟ 24ΩΡΟ ΜΕ ΕΙΔΗΣΕΙΣ, ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου