Ουρές, φωνές και ταλαιπωρία, αυτή είναι η καθημερινή εικόνα στα υποκαταστήματα της ΔΕΗ. Καταναλωτές στα όριά τους με τους λογαριασμούς στα χέρια να διαμαρτύρονται, καθώς δεν επιθυμούν να καταβάλουν το ειδικό τέλος ακινήτων και να υποστηρίζουν ότι θα πληρώσουν μόνο ό,τι αντιστοιχεί στην κατανάλωση ρεύματος. Από την άλλη, οι υπάλληλοι της ΔΕΗ να τους εξηγούν ότι κάτι τέτοιο δεν μπορεί να γίνει και το αλαλούμ να συνεχίζεται.
Τι γίνεται όμως με την Εφορία; Απευθυνθήκαμε στον Προϊστάμενο της ΔΟΥ Μεσσήνης Στέλιο Στασινόπουλο ο οποίος και μίλησε για την όλη διαδικασία που ακολουθείτε που την σημείωσε ως απλή και εξέφρασε τον προβληματισμό του για την όλη κατάσταση της σύγχυσης που δημιουργείται.
«τα πράγματα είναι απλά. Πρέπει να το πληρώσουμε όλοι στη ΔΕΗ. Δεν υπάρχει άλλη διαδικασία. Αν είσαι ανάπηρος, πολύτεκνος, άνεργος, αφού το πληρώσεις έρχεσαι στην εφορία κάνεις μία αίτηση και η Εφορία αμέσως – εμείς τουλάχιστον δεν αργούμε παραπάνω από μία με δύο ημέρες – επιστρέφουμε τα χρήματα ή μειώνουμε το τέλος ή εάν είσαι ασθενής κλπ. Άρα, λοιπόν, αυτό το θέμα έχει λήξει.
Σε αυτούς που δεν θα πληρώσουν υπάρχει μία ανοχή από το κράτος 120 μέρες. Όταν θα τελειώσει αυτή η περίοδος, η ΔΕΗ θα στείλει στην Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων τις οφειλές καθενός, οι οφειλές θα μας κοινοποιηθούν εδώ στην εφορία και εμείς πρέπει να τις εισπράξουμε. Από τον Κώδικα υπάρχουν αρμοδιότητες και μπορούμε ανάλογα με την ικανότητα του καθενός να προβούμε σε κάποιες ρυθμίσεις».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου