Pages

Πέμπτη 12 Απριλίου 2012

ΤΟ λιμάνι της οργής στην Καλαμάτα...

Δύο χρόνια συμπληρώνονται σε λίγους μήνες από τη διοικητική παραλαβή, τον Ιούλιο του 2010, του έργου βελτίωσης της υποδομής στη δυτική προκυμαία του λιμένα Καλαμάτας.
Η εικόνα που παρουσιάζει,
όμως, σε τίποτα δε θυμίζει καινούργιο έργο, για το οποίο θα έπρεπε όλοι να καμαρώνουν και έχει ήδη στοιχίσει 1.066.000 ευρώ! Σύντομα, δε, θα στοιχίσει άλλα 40.000 ευρώ, για μια νέα εργολαβία, με στόχο να διορθώσει τα «αμαρτήματα» του παρελθόντος. Η δε διοικητική παραλαβή έχει γίνει με επιφύλαξη από το Λιμενικό Ταμείο Μεσσηνίας, ενώ προσωρινή παραλαβή δεν έχει γίνει ακόμα, αφού το έργο εξακολουθεί να ελέγχεται ποιοτικά. Μάλιστα, στις 23 Απριλίου αναμένεται να γίνει και δεύτερος έλεγχος από τον ΕΣΠΕΛ (Ειδικός Σύμβουλος Ποιοτικού Ελέγχου). Στην Εισαγγελία, στο μεταξύ, βρίσκεται σε εξέλιξη προκαταρκτική εξέταση.
Προκαταρκτική εξέταση
Το κόστος του έργου, όπως προαναφέραμε, ανήλθε σε 1.066.000 ευρώ, εκ των οποίων 800.000 ευρώ από το ΥΠΕΧΩΔΕ, από τομεακό πρόγραμμα του 3ου ΚΠΣ, και τα υπόλοιπα από τη συμμετοχή της τότε Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Μεσσηνίας. Κύριος του έργου είναι το Λιμενικό Ταμείο Καλαμάτας, ενώ συναρμόδιοι φορείς, οι οποίοι συνεργάστηκαν για την ολοκλήρωσή του, εκτός από τη Νομαρχία και το Λιμενικό Ταμείο, ο Δήμος Καλαμάτας, ο ΟΣΕ, καθώς και τα δύο υπουργεία, Υποδομών και Ναυτιλίας. Φορέας υλοποίησης ήταν η Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών της Νομαρχίας.
Η εικόνα του έργου, πάντως, δεν ήταν καλύτερη ούτε και λίγους μήνες μετά την ολοκλήρωσή του. Πέρυσι, το Μάρτιο, το «Θάρρος» είχε αναφερθεί σε κακοτεχνίες σε αναλυτικό ρεπορτάζ του, το οποίο, μάλιστα, προκάλεσε τότε την Εισαγγελία Καλαμάτας να προχωρήσει σε προκαταρκτική εξέταση. Μέσα σε λίγους μήνες κυβόλιθοι είχαν ξηλωθεί, ενώ η επιφάνεια παρουσίαζε σοβαρές καθιζήσεις και ανυψώσεις.
Ο τότε πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου, Νίκος Τζάννες, είχε αναφέρει στο «Θάρρος» ότι επανειλημμένως από τον Οκτώβριο του 2010 είχε ενημερώσει εγγράφως την επιβλέπουσα αρχή, που είναι η Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών, για τις κακοτεχνίες και τον κίνδυνο πρόκλησης ατυχημάτων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου