Η υλοποίηση ενός σύγχρονου σχεδίου μάρκετινγκ στην Πελοπόννηος για την συνολική και συγκροτημένη προβολή και προώθησή της αποτελεί, ήταν το αντικείμενο της σύσκεψης που έγινε στην έδρα της Περιφέρειας. Η συμμετοχή των φορεών του τουρισμού και η όλη διαβούλευση, που θα συνεχιστεί με δήμους και επιμελητήρια, αναμένεται να προσδώσει την βασική κατεύθυνση που μπορεί να κινηθεί η Πελοπόννησος.
To στρατηγικό σχέδιο marketing αποτελεί μέρος μιας σειράς υποστηρικτικών δράσεων που υλοποιεί αυτή τη περίοδο η Περιφέρεια Πελοποννήσου. Ήδη ολοκληρώνεται η διαγωνιστική διαδικασία για την ανάδειξη αναδόχου με αντικείμενο δημιουργία μιας ενιαίας ταυτότητας (branding) για την Πελοπόννησο, η καταγραφή και φωτογράφηση του συνόλου του τουριστικού κεφαλαίου, και οι προδιαγραφές για την θέσπιση ενός Πελοποννησιακού Σύμφωνου Ποιότητας.
Tags
# ειδήσεις
# Ελλάδα
# Μεσσηνία
# greece
# kalamata
# news
Share This
About OMAΔΑ UNWIRED
news
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Post Bottom Ad
Responsive Ads Here
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
ΤΟ KALAMATA NEWS ΚΟΝΤΆ ΣΑΣ ΟΛΟ ΤΟ 24ΩΡΟ ΜΕ ΕΙΔΗΣΕΙΣ, ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου