Pages

Σάββατο 30 Ιουνίου 2012

Σύγχρονο σχέδιο... μάρκετινγκ για την Πελοπόννησο τρέχει από την Περιφέρεια

Η υλοποίηση ενός σύγχρονου σχεδίου μάρκετινγκ στην Πελοπόννηος για την συνολική και συγκροτημένη προβολή και προώθησή της αποτελεί, ήταν το αντικείμενο της σύσκεψης που έγινε στην έδρα της Περιφέρειας. Η συμμετοχή των φορεών του τουρισμού και η όλη διαβούλευση, που θα συνεχιστεί με δήμους και επιμελητήρια, αναμένεται να προσδώσει την βασική κατεύθυνση που μπορεί να κινηθεί η Πελοπόννησος.
To στρατηγικό σχέδιο marketing αποτελεί μέρος μιας σειράς υποστηρικτικών δράσεων που υλοποιεί αυτή τη περίοδο η Περιφέρεια Πελοποννήσου. Ήδη ολοκληρώνεται η διαγωνιστική διαδικασία για την ανάδειξη αναδόχου με αντικείμενο δημιουργία μιας ενιαίας ταυτότητας (branding) για την Πελοπόννησο, η καταγραφή και φωτογράφηση του συνόλου του τουριστικού κεφαλαίου, και οι προδιαγραφές για την θέσπιση ενός Πελοποννησιακού Σύμφωνου Ποιότητας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου