Σωρεία παρεμβάσεων προβλέπει η οριστική μελέτη που θα εκπονηθεί για το αγκυροβόλιο των τουριστικών σκαφών στην Καρδαμύλη, προκειμένου να δημιουργηθεί μια ήρεμη λιμενολεκάνη, που θα παρέχει ασφαλείς και κατάλληλες διευκολύνσεις στα σκάφη αναψυχής που χρειάζονται καταφύγιο, εφόδια, καύσιμα, επισκευές ή πρέπει να φορτώσουν/ εκφορτώσουν.
Για το σκοπό αυτό προβλέπεται η κατασκευή των αναγκαίων έργων για την εξυπηρέτηση και την προστασία των ελλιμενιζόμενων κυρίως τουριστικών σκαφών, που είναι: ο εξωτερικός κυματοθραύστης μήκους 165 μ., ο νέος προσήνεμος μόλος μήκους 80 μ., η επέκταση του παραλιακού κρηπιδώματος μετά εσωτερικού γεφυρωτού μόλου μήκους 40 μ. και η εκβάθυνση της λιμενολεκάνης.
Τι προβλέπεται
Σύμφωνα με απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Δυτικής Μάνης, η μελέτη ανατέθηκε απευθείας στο μελετητή Δημ. Πάστρα, μετά τη δήλωση αδυναμίας σύνταξής της από το Τμήμα Μελετών της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Καλαμάτας.
Προβλέπονται να γίνουν οι εξής παρεμβάσεις:
• Εξωτερικός κυματοθραύστης μήκους 165.00 μ. με πρανή προστασίας και πυρήνα από φυσικούς ογκόλιθους ύψους 2,50 μ. σε θέση δυτικότερα της υπαρχούσης βραχώδους προεξοχής στη θέση «Aγιάννης», με κατεύθυνση από νότο προς βορρά, για την προστασία του νέου προσήνεμου μόλου και της λιμενολεκάνης από τους κυρίως νοτιοδυτικούς κυματισμούς που προέρχονται από τους νοτιοδυτικούς ανέμους, οι οποίοι παρουσιάζουν ετήσια συχνότητα 3.30 % και ένταση μέχρι 8 μποφόρ, και από τα κύματα στροφής των νότιων ανέμων που προκαλούν προσχώσεις στο εσωτερικό του όρμου. Για τη διατομή του μόλου προκρίθηκε η κλασική μορφή από πυρήνα και εξωτερική στρώση (θωράκιση) από φυσικούς ογκολίθους
• Νέος προσήνεμος μόλος μήκους 80 μ. με εσωτερική κρηπίδωση δια της κατασκευής
κρηπιδοτοίχου ωφελίμου βάθους 3,50 μ., από τεχνητούς συμπαγείς ογκολίθους που θα εδράζονται σε λιθορριπές και εξωτερική θωράκιση από φυσικούς ογκολίθους. Ο προσήνεμος μόλος τοποθετείται σε απόσταση 35 μ. από τον εξωτερικό κυματοθραύστη για τη δημιουργία διάκενου απόσβεσης της κυματικής ενέργειας, που αποτελεί απαγορευμένη ζώνη για αγκυροβόλιο. Επίσης, προβλέπεται και η κατασκευή των αναγκαίων αγωγών ανανέωσης των υδάτων.
• Κατασκευή γεφυρωτού τμήματος μόλου για τη σύνδεση του νέου προσήνεμου μόλου με το υφιστάμενο παραλιακό κρηπίδωμα, για την ελάχιστη δυνατή παρέμβαση επί της υπαρχούσης βραχώδους προεξοχής στη θέση «Aγιάννης».
• Επέκταση του υπάρχοντος παραλιακού κρηπιδώματος σε μήκος περίπου 50 μ. και κατασκευή εσωτερικού γεφυρωτού μόλου, μήκους 40 μ. και πλάτους 3 μ.
• Εκβάθυνση της λιμενολεκάνης σε ωφέλιμο βάθος 3,50 μ.
• κεκλιμένου επιπέδου (γλίστρας) νηοδόχου επισκευών.
Tags
# ειδήσεις
# Ελλάδα
# Μεσσηνία
# greece
# kalamata
# news
Share This
About OMAΔΑ UNWIRED
news
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Post Bottom Ad
Responsive Ads Here
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
ΤΟ KALAMATA NEWS ΚΟΝΤΆ ΣΑΣ ΟΛΟ ΤΟ 24ΩΡΟ ΜΕ ΕΙΔΗΣΕΙΣ, ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου