Το δικό της "σήμα κατατεθέν" επιδιώκει η Περιφέρεια Πελοποννήσου στον τουρισμό - kalamatanews.gr - ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ ONLINE-KALAMATANEWS.GR

Το δικό της "σήμα κατατεθέν" επιδιώκει η Περιφέρεια Πελοποννήσου στον τουρισμό

Το δικό της "σήμα κατατεθέν" επιδιώκει η Περιφέρεια Πελοποννήσου στον τουρισμό

Share This
Το έργο του στρατηγικού σχεδιασμού έχει ενταχθεί στο ΕΣΠΑ με το ποσό του 1.200.000 και αναμένεται να παρουσιαστεί εντός του Φθινοπώρου στο Περιφερειακό Συμβούλιο
Ένας από τους βασικούς άξονες ανάπτυξης της Περιφέρειας Πελοποννήσου είναι η προώθηση του τουριστικού προϊόντος που μαζί με τον πολιτισμό και την αγροτική ανάπτυξη αποτελούν τα στοιχεία εκείνα που θεωρούνται ότι μπορούν να αλλάξουν την Πελοπόννησο. Οι συσκέψεις για το λόγο αυτό στην έδρα της Περιφέρειας Πελοποννήσου είναι συνεχείς και η τελευταία αφορούσε στην μέχρι τώρα παρουσίαση των έργων του τουρισμού από τους επιλεγέντες για το σκοπό αυτό.
Στόχος της Περιφέρειας είναι να υπάρξει ένας στρατηγικός σχεδιασμός που θα βοηθήσει να υπάρξει ένα «σήμα κατατεθέν» για την Περιφέρεια Πελοποννήσου, το οποίο θα προωθηθεί συνολικά και δεν θα υπάρχει κατακερματισμός δράσεων και άσκοπες ενέργειες, χωρίς σχεδιασμό που θα οδηγήσει σε ένα ουσιαστικό αποτέλεσμα.
Σημαντική θεωρείται και η συμβολή των ιδιωτών, αλλά η Περιφέρεια και οι άλλοι φορείς πρέπει να αποτελέσουν έναν αξιόπιστο συνομιλητή ώστε οι ιδιώτες να μπορούν να συνεργαστούν μαζί τους. Και αυτό γιατί μέχρι σήμερα δεν υπήρχε αγαστή συνεργασία και αυτό θα πρέπει να αλλάξει.
Να τονίσουμε πως την καλοκαιρινή περίοδο η Περιφέρεια Πελοποννήσου στατιστικά πήγε πολύ καλύτερα από άλλες περιοχές της χώρας όσον αφορά την τουριστική κίνηση, αλλά ασφαλή συμπεράσματα θα εξαχθούν όταν τελειώσει η τουριστική σεζόν.
Το έργο έχει ενταχθεί στο ΕΣΠΑ και το κόστος του ανέρχεται στο 1.200.000 ευρώ, ενώ ο έλεγχος που υπάρχει είναι ιδιαίτερα μεγάλος και η νομιμότητα δεδομένη.
Σκοπός της περιφέρειας είναι να ολοκληρωθεί όλη η εργασία εντός του Φθινοπώρου και σε αντίστοιχη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου να γίνει η παρουσίαση του στρατηγικού σχεδιασμού για τον τουρισμό και για το “branding” της Πελοποννήσου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages