Tο σύνολο των μέσων ενημέρωσης της Πελοποννήσου ασχολήθηκε ελάχιστα με την έκθεση παραδοσιακών προϊόντων που γίνεται απο την Τετάρτη στην πλατεία Κλαυθμώνος στην Αθήνα.
Ολοι έμειναν στο φολκλορικό στοιχείο των εγκαινίων και ουδέν περισσότερο..
Δεν εκτιμήθηκε σωστά ότι:
ΠΡΩΤΟΝ: Για πρώτη φορά η Πελοπόννησος βγήκε απο το καβούκι της και μάλιστα με το βαρύ πυροβολικό της τα προϊόντα της γης της.
ΔΕΥΤΕΡΟΝ: Ενώθηκε για πρώτη φορά μετά απο δεκαετίες ο γεωγραφικός Μοριάς και έδειξε την ενότητα που έχει κοινωνικά και οικονομικά
ΤΡΙΤΟΝ: Επί 4 ημέρες η Πελοπόννησος είναι σημαντικό θέμα στην καθημερινότητα της Πρωτεύουσας και της χώρας μέσω των τηλεοπτικών καναλιών.
Μπορεί η φετινή έκθεση να έχει τα προβλήματα της πρώτης φοράς αλλά τα αποτελέσματα είναι ήδη εντυπωσιακά και μπήκαν οι βάσεις για μεγάλα πράγματα στο μέλλον.
Η προσωπική ενασχόληση της αντιπεριφερειάρχου Ντίνας Νικολάκου και των συνεργατών της μεγιστοποίησε τα οφέλη απο την έκθεση αυτή, στην οποία συμμετέχει και η Αχαϊα με την Ηλεία.
Το μεγάλο της προσωπικό στοίχημα έχει ήδη κερδιθεί..!
Είναι η ψυχή της εκδήλωσης αυτής και δημόσια της αναγνωρίζονται αρετές που είναι σπουδαίες..!
Στο κέντρο της Αθήνας των 4,5 εκατομμυρίων κτυπά δυνατά η καρδιά της Πελοποννήσου που θέλει να βγεί απο την μιζέρια και την κρίση.
Την έκθεση αυτή υποτίμησαν τα ΜΜΕ της περιφέρειας αλλά ανέδειξαν οι Αθηναίοι και τα εθνικά μέσα ακριβώς γιατί είδαν την σημασία της σε μία δύσκολη χρονική στιγμή.
Είναι άδικο αυτό γιατί συμβαίνουν σημαντικά πράγματα στην Αθήνα.
Αυτή την στιγμή στην Κλαυθμώνος γίνεται το αδιαχώρητο. Χιλιάδες άνθρωποι έρχονται σε επαφή με τα προϊόντα της Πελοποννησιακής γής και ξαναθυμούνται γεύσεις ξεχασμένες..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου