Ήταν Ιούλιος του 2006 όταν στο λιμάνι του Πειραιά κατέπλευσε ένα νεότευκτο, επιβλητικό κοντενεράδικο. Το μήκος του 330 μέτρα, το πλάτος του 43 μέτρα, η μεταφορική ικανότητα ήταν και είναι βέβαια 9.500 containers και η μέγιστη ταχύτητα που ανέπτυσσε έφθανε τα 25,4 knots . Το πλέον σημαντικό όμως ήταν η Ελληνική σημαία που ανέμιζε στο κατάρτι του και το λιμάνι νηολογίου του στην πρύμνη του. Με πλοιoκτήτρια εταιρία την Costamare, του καπετάν Βασίλη Κωνσταντακόπουλου και ναυλωμένο από την Κινεζική εταιρία Cosco.
Στον Πειραιά στήνεται μεγάλη εκδήλωση υποδοχής.
Πραγματική γιορτή, εξαιρετικά υψηλών προδιαγραφών. Σημαίες της Ελλάδας και της Κίνας ανέμιζαν παντού ενώ τα χρώματα των δύο χωρών κυριαρχούσαν στην υποδοχή του καπετάν Βασίλη και του πολύ στενού του φίλου και προέδρου της Cosco, captain Wei Jiafou. Ήταν η ώρα, ο καπετάν Βασίλης να δώσει μία ακόμα ικανοποίηση στη χώρα του ή μάλλον δύο. Πρώτον, την έναρξη συνεργασίας του με τον κινεζικό κολοσσό που ακούει στο όνομα COSCO και δεύτερο, το όνομα της Ελλάδας που θα κοσμούσε πλέον το μεγάλο εμπορικό καράβι που σε συνδυασμό με το όνομα της κινεζικής εταιρία, συμβόλιζε την έναρξη μιας μακροχρόνιας συνεργασίας των Κινέζων με τη χώρα μας, παρά τις όποιες αντιδράσεις είχαν μέχρι τότε εκφραστεί. Και το όνομα αυτού: «Cosco Hellas», ως ένδειξη της εκτίμησης και της φιλίας που τους συνέδεε τους δύο άνδρες αλλά και τις δύο χώρες.
Όλα λοιπόν ξεκίνησαν τότε - για να φθάσουμε στην σημερινή σημαντική συμφωνία μεταξύ ΗΡ - ΤΡΑΙΝΟΣΕ - COSCO. Τότε στις 27-07-2006 την ημέρα που ο αείμνηστος Καπετάν Βασίλης επισφράγιζε την συνεργασία με τον κινεζικό κολοσσό χάριν στη μεγάλη του διορατικότητα και την αγάπη του για την πατρίδα του και έδινε στη χώρα μας αυτή τη δυνατότητα των συμφωνιών ουσίας ακόμη και σήμερα.
Την ημέρα εκείνη που η φωτογραφία αυτή θα μείνει για πάντα χαραγμένη μέσα μας. Ο καπετάνιος και ο μικρός Βασίλης Κωσνταντακόπουλος που ξεκίνησε από το Διαβολίτσι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου