Στον Independent η ιστορία Καθηγητή από τη Καλαμάτα που προσπαθεί να παραιτηθεί από το δημόσιο - kalamatanews.gr - ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ ONLINE-KALAMATANEWS.GR

Στον Independent η ιστορία Καθηγητή από τη Καλαμάτα που προσπαθεί να παραιτηθεί από το δημόσιο

Στον Independent η ιστορία Καθηγητή από τη Καλαμάτα που προσπαθεί να παραιτηθεί από το δημόσιο

Share This
Στην αγγλική εφημερίδα του Independent έφτασε η ιστορία του καθηγητή σε σχολεία της Καλαμάτας που προσπαθεί εδώ και ένα (1) χρόνο να παραιτηθεί από το Δημόσιο και έχει μπλέξει σε ένα πραγματικό γραφειοκρατικό κυκεώνα.Ο Αλέξης Χριστουδούλου 36 χρόνων σήμερα, Καθηγητής Πληροφορικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, πριν 2 χρόνια και όταν η κρίση είχε εισβάλει για τα καλά στη ζωή μας αποφάσισε να πάρει άδεια άνευ αποδοχών για 1 χρόνο από την δουλειά του έτσι ώστε να αναζητήσει ένα καλύτερο μέλλον, αφού δεν έβλεπε μέλλον στην εκπαίδευση. Έτσι, τον περασμένο Ιούλιο (2012) αποφάσισε να παραιτηθεί, αφήνοντας το «ελληνικό όνειρο» του Δημοσίου υπαλλήλου και να ρισκάρει για το δικό του, δημιουργώντας με τον Καλαματιανό συνέταιρό του Γρηγόρη Ζωντανό, τη δική τους επιχείρηση, με μια καινοτόμα εφαρμογή για το διαδίκτυο και κινητά τηλέφωνα, το "Locish" που ήδη έχει πάρει σάρκα και οστά. Κάπου εκεί αρχίζει να ξετυλίγεται ο τραγέλαφος του ελληνικού δημοσίου, η ιστορία που μας δείχνει ότι να παραιτηθείς από το Ελληνικό Δημόσιο είναι μάλλον πιο δύσκολο από το να μπεις σε αυτό. Αρχικά το σχολείο δεν έκανε δεκτή την παραίτηση. «Μου είπαν ότι ήταν αργά για να υποβάλλω την παραίτηση και ότι έπρεπε να περιμένω τον επόμενο χρόνο. Δεν μπορούσα να το πιστέψω», δηλώνει ο κ. Χριστοδούλου στην αγγλική εφημερίδα.
Στην Δευτεροβάθμια Διεύθυνση του Νομού Μεσσηνίας μάλιστα του επισήμαναν ότι διακινδύνευε να χάσει τη σύνταξή του με την «ανορθόδοξη» συμπεριφορά του. «Δεν μπορούσαν να διανοηθούν ότι κάποιος θα παραιτείτο, επειδή ήθελε να κάνει κάτι άλλο στη ζωή του», σχολιάζει ο κ. Χριστοδούλου. Στη συνέχεια του δημοσιεύματος αναφέρεται ότι κατά την εννεαετή θητεία του στην δημόσια εκπαίδευση ο πρώην εκπαιδευτικός είδε από κοντά το «θλιβερά δυσλειτουργικό ελληνικό σύστημα». Συνάδελφοί του προσέφεραν «πραγματική διδασκαλία» μόνο στα ιδιωτικά φροντιστήρια, ώστε να ενισχύσουν το εισόδημά τους. Μια μειοψηφία αυτών έβαζαν ακόμα και χαμηλή βαθμολογία στους μαθητές τους για να τους ωθήσουν προς ιδιωτικά μαθήματα μετά το σχολείο. Αυτό που ειπώθηκε στον κ. Χριστοδούλου ήταν ότι έπρεπε να μείνει εκτός δουλειάς για 21 συναπτές εργάσιμες αν ήθελε πραγματικά να παραιτηθεί. Τότε θα απολυόταν. Μετά από δύο μήνες αποχής από τα μαθήματα δεν υπήρχε ενημέρωση. Όταν επικοινώνησε με το σχολείο του είπαν ότι θα έπρεπε να περάσει από πειθαρχικό συμβούλιο και ότι αντιμετώπιζε τον κίνδυνο πιθανής αγωγής. Μετά από επτά μήνες έλαβε τελικά γράμμα με το οποίο του ανακοίνωναν πως η επιστολή παραίτησής τους γινόταν δεκτή.
Ο ίδιος λέει ότι εκτός από το σχολείο συγγενείς και φίλοι πίστευαν ότι η κίνησή του ήταν λάθος, καθώς παρά το μέτριο μισθό των 1300 ευρώ οι 20 ώρες διδασκαλίας την εβδομάδα και οι τρεις μήνες διακοπών καθιστούσαν τη δουλειά ως μία από τις καλύτερες δυνατές. «Ήταν το ελληνικό όνειρο» μιας εύκολης δουλειάς με γρήγορη συνταξιοδότηση, όπως λέει ο κ. Χριστοδούλου. Την περασμένη εβδομάδα, δύο χρόνια μετά την παραίτησή του, έλαβε τηλεφώνημα από το υπουργείο Παιδείας ότι η παραίτησή του έχει ανακληθεί, ότι η καταβολή του μισθού του θα ξεκινήσει και πάλι και ότι θα αντιμετωπίσει πειθαρχική δίωξη και αποβολή. «Με άλλα λόγια ήθελαν να τον επαναπροσλάβουν για να τον απολύσουν και να τον συμπεριλάβουν στον αριθμό των δημοσίων υπαλλήλων που απολύονται ώστε να ικανοποιηθούν οι διεθνείς πιστωτές», αναφέρει η εφημερίδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages