ΤΟ μη-κερδοσκοπικό εργαστήρι επιχειρηματικού πολιτισμού Mataroa, ανταποκρινόμενο στην ανάγκη της πόλης της Καλαμάτας, για διεθνούς επιπέδου εκδηλώσεις, που αντιλαμβάνονται τις προοπτικές της εποχής μας και ταυτόχρονα προτείνουν λύσεις και τρόπους δράσης, διοργάνωσε το πρώτο OpenTourismKalamata, στο ξενοδοχείο Elite City Resort.
Το OpenTourism Kalamata ξεκίνησε δυναμικά και συγκέντρωσε περισσότερους από 75 επαγγελματίες ή μη του τουρισμού, από την Καλαμάτα, τον Πύργο, την Κόρινθο και την Τρίπολη σε μία εκδήλωση που ασχολήθηκε με την αξία της συλλογικής ιδιωτικής πρωτοβουλίας και του στρατηγικού σχεδιασμού.
Η αρχή έγινε με την παρουσίαση δύο εξαιρετικών ιδιωτικών πρωτοβουλιών από την Πελοπόννησο.
Ο Ανδρέας Ζαγάκος και ο Παύλος Παύλου παρουσίασαν την εμπειρία και τα αποτελέσματα της αποστολής της Καλαμάτας στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού Philoxenia 2013, που ξεκίνησε και οργανώθηκε από μία ομάδα ιδιωτών. Στη συνέχεια, ο Σταύρος Κεφάλας, εκτελεστικός διευθυντής του Loutraki Tourism Organization, έδειξε πως αντιλαμβάνονται στην Κορινθία τη «Συνεργασία στην Πράξη» με την κοινή πλατφόρμα προώθησης του προορισμού του Λουτρακίου, visitloutraki.com και εξήγησε πως αναπτύσσεται το εγχείρημα, ποια είναι τα θέματα που προκύπτουν και τα μελλοντικά πλάνα.
Το δεύτερο μισό του OpenTourismKalamata, έδειξε πως θα πρέπει αντιλαμβανόμαστε την ουσιαστική τουριστική ανάπτυξη. Ο Θέμης Παπαδημόπουλος, συνιδρυτής του OpenΤourism, ανέλυσε με τη χρήση ελεύθερων εργαλείων του διαδικτύου, πως βλέπουν οι τουρίστες την Καλαμάτα ως τουριστικό προορισμό, αποτυπώνοντας ευκαιρίες και προβληματισμούς. Η τελευταία παρουσίαση, ήταν και η πλέον ουσιαστική. Η Δρ. Γεωργία Ζούνη, Διδάσκουσα στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα ΜΒΑ Τουρισμού, του Πανεπιστημίου Πειραιώς, μίλησε για την στρατηγική, το πιο βασικό συστατικό του μοντέλου που θα οδηγήσει στη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη. Σεμία πλήρη παρουσίαση για το πώς σχεδιάζεται και υλοποιείται ένας στρατηγικό τουριστικό πλάνο μάρκετινγκ, επέμεινε στην ανάγκη και την αξία της ανάλυσης και της έρευνας. Η κα. Ζούνη, έκλεισε την ομιλία της προτείνοντας 10 συγκεκριμένες άμεσα υλοποιήσιμες δράσεις για την περιοχή της Καλαμάτας, που μπορούν να συνοψιστούν στο Μοντέλο των 4S του τουρισμού της Καλαμάτας: Στόχευση στον Πελάτη –Συναίνεση – Συνεργασία – Στρατηγική.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου