Ο Δήμος Καλαμάτας θέτει από σήμερα σε χρήση νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες και εφαρμογές, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών μέσω της ιστοσελίδας που διαθέτει. Συγκεκριμένα:
1. Μέσω ψηφιακού χάρτη, παρέχονται πληροφορίες για 17 σημεία ενδιαφέροντος στο Δήμο Καλαμάτας (αθλητικοί χώροι, χώροι πολιτισμού, σχολεία, ναοί, δημόσιες υπηρεσίες κ.λπ.). Επίσης, δίδεται η δυνατότητα εμφάνισης της διαδρομής που καθένας θα ακολουθήσει, από το σημείο όπου βρίσκεται μέχρι το σημείο ενδιαφέροντος.
2. Υποβολή μέσω ηλεκτρονικής φόρμας κατηγοριοποιημένων αιτημάτων (αναφορές και καταγγελίες για απορρίμματα, ανακύκλωση, ηλεκτροφωτισμό, φροντίδα πρασίνου κ.λπ.), τα οποία διαβιβάζονται στην αρμόδια υπηρεσία του Δήμου, ενώ ο χρήστης ενημερώνεται ηλεκτρονικά για την πορεία του αιτήματός του.
3. Οδηγίες και αιτήσεις, καθώς και υπεύθυνες δηλώσεις σε ψηφιακή μορφή, που αφορούν σε πιστοποιητικά, βεβαιώσεις και λοιπά έγγραφα, τα οποία χορηγούνται από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου (Πρόνοια, Πολεοδομία, Δημοτολόγιο, Ληξιαρχείο, Οικονομικές Υπηρεσίες). Ορισμένες αιτήσεις, για τις οποίες δεν απαιτείται προσκόμιση δικαιολογητικών, είναι δυνατόν να υποβληθούν απευθείας ηλεκτρονικά, οι δε πολίτες ενημερώνονται για τη διεκπεραίωση των αιτημάτων τους είτε με e-mail είτε τηλεφωνικά.
4. Ενημέρωση μέσω ειδικής φόρμας για τις οφειλές των πολιτών και των επιχειρήσεων προς το Δήμο. Η εφαρμογή αυτή είναι συνδεδεμένη με το σύστημα όπου καταχωρίζονται αυτές οι οφειλές (Genesis) και παρέχεται μόνο σε χρήστες που έχουν λάβει αναγκαία πιστοποίηση, η οποία παρέχεται με την προσέλευσή τους στο Τμήμα Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών του Δήμου, στο Δημαρχείο, τηλ. 27213 60725 ή 60728.Με τις νέες αυτές εφαρμογές, μειώνεται ο χρόνος που μεσολαβεί για την εξυπηρέτηση του πολίτη από τη στιγμή που θα υποβάλει σχετικό αίτημα, ενώ βελτιώνεται και το επίπεδο της ποιότητας εξυπηρέτησης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου