Πως είναι δυνατό να "στριφογυρίζει" η ανάθεση έργου από τον αρχικό εργολάβο, μετά στον υπεργολάβο και τους ταξιτζήδες, χωρίς ... έλεγχο; Να αναλαμβάνει ιδιώτης εργολάβος, να γίνεται το ΚΤΕΛ υπεργολάβος και να αναλαμβάνουν από το ΚΤΕΛ επιμέρους μεταφορές και τοπικά ΤΑΧΙ, χωρίς καμία άλλη ουσιαστική προϋπόθεση, εκτός από την αμοιβή του καθενός;
Πως είναι δυνατό να γίνεται μεταφορά μαθητών δημοτικού και γυμνασίου τουλάχιστον, ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΟΔΟ; Η νομοθεσία και η απλή προληπτική λογική το επιβάλλουν! Η ευρωπαϊκή κοινή λογική, η "πολιτισμένη λογική", δεν επιβάλλει απλά το συνοδό, αλλά προστάζει και προσόντα συνοδού (να μην έχει α' ή β' βαθμού συγγένεια με μεταφερόμενο μαθητή, να έχει τουλάχιστον κάποιων ετών εμπειρία σε ανάγκες μικρών μαθητών, να είναι υγιής με πιστοποιητικό κρατικό, επιθυμητό δίπλωμα ανωτέρων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, κ.ο.κ.).
Παραδείγματος χάριν, για να δοκιμάζεται και η σοβαρότητα των προτεινομένων: Τι μπορεί να κάνει ο οδηγός όταν ένα πρωτάκι του δημοτικού σηκωθεί και μετακινηθεί μέσα στο κινούμενο λεωφορείο; Με τι παιδαγωγικό τρόπο θα φρονηματιστεί ανυπάκουος μικρός ... ταραξίας; Όπως θα κρίνει ο όποιος π.χ. άγαμος και άσχετος απλά οδηγός;
Για να μη ζητήσουμε ... πολλά και κάνουμε λόγο για Κανονισμό Συμπεριφοράς και Καθηκόντων των Συνοδών...
Πως είναι δυνατό να εκστομίζεται από περιφερειακό υπάλληλο η κουβέντα "άμα θέλουν και συνοδό να τα μεταφέρουν μόνοι του (οι γονείς) τα παιδιά";
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου