Το πάλαι ποτέ... κλασικό ουίσκι, έχει πάψει να είναι σήμα κατατεθέν για τον Έλληνα, που πλέον, είτε μειώνει δραστικά την αγορά αλκοολούχων ποτών, είτε το αντικαθιστά με την πιο φτηνή μπίρα.
Συγκεκριμένα η καταναλωτική τάση στο επτάμηνο Ιανουαρίου-Ιουλίου 2014 δείχνει μια αξιοσημείωτη αντοχή -έως και αύξηση- στην αγορά μπίρας. Τόσο στα σούπερ μάρκετ και τα μικρά σημεία λιανικής πώλησης, όσο και στους χώρους διασκέδασης και μαζικής εστίασης.
Όπως σημειώνει η Καθημερινή, με δεδομένο ότι στα στοιχεία δεν περιλαμβάνεται όλη η θερινή περίοδος, δεν αποκλείεται η αύξηση των πωλήσεων μπίρας να είναι φέτος πολύ μεγαλύτερη, λόγω του ρεκόρ τουριστικών αφίξεων.
Τρία είναι τα ποιοτικά δεδομένα που καθορίζουν αυτή την αύξηση της ζήτησης σε μπίρα: η τιμή που είναι χαμηλότερη σε σχέση με άλλα αλκοολούχα ποτά, η ανάπτυξη ποικιλίας κωδικών με μεγάλο εύρος τιμών, καθώς και η αύξηση της κατανάλωσης στο σπίτι ως αποτέλεσμα της μείωσης της διασκέδασης εκτός οικίας.
Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία της IRI, κατά το επτάμηνο Ιανουαρίου - Ιουλίου 2014 ο τζίρος της αγοράς μπίρας στις αλυσίδες λιανικής και στα μικρά σημεία πώλησης (π.χ. περίπτερα) διαμορφώθηκε σε 123,4 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 1,4% σε σύγκριση με το αντίστοιχο επτάμηνο του 2013.
Tags
# Ελλάδα
# greece
# kalamata
# messinia
# news
Share This
About OMAΔΑ UNWIRED
news
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Post Bottom Ad
Responsive Ads Here
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
ΤΟ KALAMATA NEWS ΚΟΝΤΆ ΣΑΣ ΟΛΟ ΤΟ 24ΩΡΟ ΜΕ ΕΙΔΗΣΕΙΣ, ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου