Ερώτηση στον Υπουργό Παιδείας για το ζήτημα των πρότυπων και πειραματικών σχολείων
Το ζήτημα που ανέκυψε έπειτα από τις δηλώσεις του αρμόδιου υπουργού για τα πρότυπα και πειραματικά σχολεία θέτει με ερώτησή του προς το Υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων ο βουλευτής Κορινθίας Χρίστος Δήμας.
Συγκεκριμένα ο κ. Δήμας χαρακτηρίζει άστοχη την δήλωση του αρμόδιου Υπουργού και αντίθετη με το σύνολο ανάλογων εκπαιδευτικών πρακτικών αριστείας που επιτυχημένα εφαρμόζονται στις δυτικές και ευρωπαϊκές κοινωνίες και που έχουν λειτουργήσει υπέρ των βελτιωτικών μεταρρυθμίσεων στο χώρο της εκπαίδευσης των χωρών τους.
Στο κείμενο της ερώτησής του, επίσης, ο Χρίστος Δήμας αναφέρει πως τα πειραματικά και τα πρότυπα σχολεία αποτελούν φυτώρια καινοτομίας με στόχο την εισαγωγή και εφαρμογή πρότυπων μεθόδων διδασκαλίας τα οποία δυνητικά θα μπορέσουν να εφαρμοστούν και να ωφελήσουν το σύνολο της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην χώρα.
Παράλληλα, ζητά να πληροφορηθεί για το αν σκοπεύει η κυβέρνηση να καταργήσει τον θεσμό των πρότυπων και πειραματικών σχολείων, για την τύχη των πειραματικών σχολείων των ΑΕΙ αλλά και συνολικά για τη θέση της κυβέρνησης στο ζήτημα των κέντρων αριστείας στον χώρο της εκπαίδευση


Tags
# Παιδεία
# Πελοπόννησος
# greece
# messinia
# news
Share This
About OMAΔΑ UNWIRED
ΤΟ KALAMATA NEWS ΚΟΝΤΆ ΣΑΣ ΟΛΟ ΤΟ 24ΩΡΟ ΜΕ ΕΙΔΗΣΕΙΣ, ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ.
Newer Article
Η ΧΑΜΗΛΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΚΤΟΞΕΥΕΙ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΣΤΟ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ
Older Article
ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΗ Η ΜΗΕΡΙΔΑ ΓΕΥΣΙΓΝΩΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΟΡΙΑ
Αρχαία Υπαπαντής: Κατάχωση δηλαδή...καταχώνιασμα αποφάσισε το Κ.Α.Σ.για την διέλευση δοού-Τμήμα των αρχαίων της πλατείας θα αναδειχθεί
OMAΔΑ UNWIREDMar 05, 2025Η Καλαμάτα τίμησε με κατάνυξη την Πολιούχο της, Παναγία Υπαπαντή παρουσία 10 Μητροπολιτών
OMAΔΑ UNWIREDFeb 02, 2025" ΠΝΙΓΗΚΑΝ" περιοχές της Καλαμάτας από την κακοακαιρία- Κιτριές και Μ. Μαντίνεια γεμάτες λάσπη -Τόνοι βροχής στην Μεσσηνία
OMAΔΑ UNWIREDJan 13, 2025
التسميات:
Παιδεία,
Πελοπόννησος,
greece,
messinia,
news
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου