Pages

Δευτέρα 20 Απριλίου 2015

Η ΠΟΤΟΠΟΙΙΑ ΚΑΝΕΙ ΧΡΥΣΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑ..

Οι Bob Studio συμπράττουν με μια από τις πιο παλιές εν λειτουργία ποτοποιίες της χώρας και παρουσιάζουν στην αγορά μια καινούργια μάρκα τζιν, το Old Sport.
Ο Άρης και ο Ανδρέας –οι φίλοι μας, οι Bob Studio- το μεσημέρι της Παρασκευής μετά από καφέδες και κουβεντολόι στο Bel-Ray (στο τέρμα της Φαλήρου στο Κουκάκι) θέλησαν να με κεράσουν τζιν. Αρνήθηκα, και όχι μόνο λόγω ώρας. Αν και κάτι ψυλλιάστηκα, το μόνο που δέχθηκα είναι να μου δείξουν το μπουκάλι. Το έκαναν πρόθυμα. Πήρα το μπουκάλι στα χέρια μου και το βλέμμα μου έμεινε στο… Kalamata της συσκευασίας.
Ναι, ένα καινούργιο τζίν ελληνικής παραγωγής με προέλευση ένα από τις πιο παλιά εν λειτουργία αποστακτήρια της χώρας. Την ποτοποιία Καλλικούνη, η ιστορία της οποίας ξεκινά το 1850. Στο site της εταιρείας διαβάζουμε: «Το 1850 ο Γ. Καλλικούνης ιδρύει στην Καλαμάτα το πρώτο ατμοκίνητο “Πνευματοποιείο” εξοπλισμένο με τα καλύτερα μηχανήματα της εποχής. Με σπουδές Χημείας στην Τεργέστη και συνδυάζοντας με φαντασία και γνώση μια μεγάλη ποικιλία αρωματικών φυτών, φρούτων και ριζών από την πλούσια φύση της Νότιας Ελλάδας επιτυγχάνει τη δημιουργία μιας μεγάλης σειράς Λικέρ και Αποσταγμάτων με πρωτόγνωρες υπέροχες γεύσεις και λεπτά αρώματα.
»Τα παραγόμενα Αποστάγματα και Εκχυλίσματα είναι η αρωματική και γευστική καρδιά των διαφόρων ποτών (aperitifs, digestives, bitters, liqueurs) που παράγονται από την Ποτοποιία. Και τόσο μεγάλωσε η φήμη της ποτοποιίας ώστε ο Βασιλιάς Γεώργιος ο Α’ κατά τη διάρκεια επίσκεψης στην Καλαμάτα το 1905 επισκέπτεται το Εργοστάσιο της Εταιρείας και απονέμει στον Ν. Καλλικούνη τον αργυρό Σταυρό του Ιππότη του Σωτήρος για την προσφορά του στην Ελληνική Βιομηχανία».
Εναν αιώνα και κάτι μετά την απονομή του μεταλλίου, η εταιρεία αναθέτει σε δύο νέους και επιτυχημένους designers την ολοκληρωτική ευθύνη για το νέο προϊόν. Οι Bob Studio αναλαμβάνουν δράση, ασχολούνται με τα πάντα –naming, branding, packaging- και παραδίδουν το Old Sport. To ερέθισμα για το όνομα έρχεται από το μυθιστόρημα «Ο μεγάλος Γκάτσμπυ» του F. Scott Fitzgerald από το μακρινό 1920. Αυτή την ατμόσφαιρα επιχειρεί να μεταφέρει η καινούργια μάρκα – με το όνομα, με το μπουκάλι, με τον γενικότερο σχεδιασμό και τις παραστάσεις στο μπουκάλι.
Η φιγούρα με τον σοφιστικέ γενειοφόρο άνδρα που ενσωματώνει στο πρόσωπο του εκείνο της φωτογραφίας του ιδρυτή είναι ίσως ένα από τα κλειδιά της ανάγνωσης – το παιχνίδι ανάμεσα στην ιστορία και την παράδοση, το οικογενειακό παρελθόν και τη σημερινή πραγματικότητα. Πάντως, η φιγούρα στο μπουκάλι λειτουργεί προκλητικά για πολλές αναγνώσεις και χιλιάδες διαφορετικές εκδοχές όσοι και οι πότες του καινούργιου τζιν από την Καλαμάτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου