Pages

Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου 2015

ΑΥΞΗΘΗΚΕ ΤΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΧΡΗΜΑ ΛΟΓΩ ΤΡΑΠΕΖΩΝ

Κατά 44% εκτιμάται ότι ενισχύθηκε η χρήση πλαστικού χρήματος τους τελευταίους μήνες στο λιανεμπόριο, αύξηση που συνδέεται ευθέως με τη συγκυρία των capital controls, όπως τόνισε ο πρόεδρος της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ), Βασίλης Κορκίδης, εγκαινιάζοντας στο πλαίσιο της 80ής ΔΕΘ την καμπάνια ενημέρωσης «FEEL SAFE @ e-commerce», που υλοποιεί η ΕΣΕΕ από κοινού με τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της ΕΛ.ΑΣ. Η τραπεζική αργία και οι κεφαλαιακοί περιορισμοί εκτόξευσαν, εξάλλου, τη χρήση χρεωστικών καρτών, καθώς μέσα σε περίπου ένα μήνα, από τα τέλη Ιουνίου έως τις αρχές Αυγούστου, είχαν εκδοθεί περισσότερες από 1,1 εκατ. χρεωστικές κάρτες, όταν το προηγούμενο διάστημα εκδίδονταν κατά μέσο όρο λιγότερες από 100.000 κάρτες μηνιαίως, ενώ η χρήση τους κατά μέσο όρο έχει σχεδόν τριπλασιαστεί.
Παρουσιάζοντας την παραπάνω καμπάνια, ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ αναφέρθηκε στις προοπτικές ανάπτυξης του πλαστικού χρήματος στη χώρα μας, ενώ επισήμανε ότι ο κλάδος του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα παρουσιάζει αύξηση 25%, με τον ετήσιο τζίρο, κατά τον ίδιο, να διαμορφώνεται μέχρι στιγμής για το 2015 σε 3,5 δισ. ευρώ. Αναφερόμενος στην καμπάνια «FEEL SAFE @ e-commerce», που, όπως αποκάλυψε ο ίδιος, γεννήθηκε κατά την περυσινή διοργάνωση της ΔΕΘ, τόνισε ότι στόχος της είναι η προφύλαξη του εμπορικού και επιχειρηματικού κόσμου, αλλά και των χρηστών του διαδικτύου, από τις απάτες μέσω του Ίντερνετ και ειδικότερα στη χρήση του πλαστικού χρήματος (πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες). Παράλληλα, η συγκεκριμένη δράση προσφέρει τη δυνατότητα στον εμπορικό και επιχειρηματικό κόσμο, σε κάθε γωνιά της χώρας, να ενημερωθεί για το ηλεκτρονικό εμπόριο, προχωρώντας στη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop), αλλά και το e-bankink. «Θέλουμε την ψηφιακή συναλλαγή στην πραγματική κι όχι στην εικονική οικονομία. Θέλουμε να διευρύνουμε την οικονομία κι όχι να τη φουσκώσουμε», ανέφερε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου