Ο… μαρμαρωμένος βασιλιάς θα συνεχίσει να περιμένει - άγνωστο για πόσους αιώνες- την ανάστασή του, αλλά δε φαίνεται να ισχύει το ίδιο με τα έργα στους αυτοκινητόδρομους μετά τη... θερινή νάρκη που κόστισε σε χρόνο και χρήμα. Συγκεκριμένα, η συμφωνία με τον Μορέα είναι αρκετά κοντά έπειτα από δύο (2) χρόνια παγωμένων εργασιών και είναι πολύ πιθανό να έχουμε ανακοινώσεις ακόμα και μέσα στον Οκτώβριο, με στόχο να ολοκληρωθεί το Λεύκτρο-Σπάρτη έως το καλοκαίρι. Με εγκεκριμένη τη σύμβαση από το Ελεγκτικό Συνέδριο απομένει η υπογραφή της νέας σύμβασης μέσα στο 2015 για να κλειδώσει η ολοκλήρωση του οδικού κλάδου Λεύκτρο-Σπάρτη το καλοκαίρι του 2016 και η Περιμετρική Καλαμάτας για τα τέλη του επόμενου έτους. Αυτό που τώρα θεωρείται σημαντικό από το υπουργείο είναι η ομαλοποίηση της χρηματοδότησης και των πληρωμών, με την ίδια πηγή να υποστηρίζει πως 300 εκατ. ευρώ το επόμενο διάστημα θα εκταμιευθούν από την ΕΤΕπ αποκλειστικά για τα έργα των αυτοκινητόδρομων. Αυτό το νέο μόνο χαμόγελα μπορεί να φέρει, καθώς, όπως είναι γνωστό, τα έργα στους μεγάλους οδικούς άξονες πάσχουν φέτος από την έλλειψη χρηματοδοτικής ροής.
Σε κάθε περίπτωση φαίνεται πως πάμε και σε μία πιο μετριοπαθή αντίληψη και να εγκαταλείπεται το κλίμα κόντρας, που τελικά έφερε μόνο προβλήματα. Από την άλλη πλευρά, πολλά σχόλια προκάλεσε η άρνηση των εταιρειών που διαχειρίζονται τους εθνικούς αυτοκινητόδρομους να "σηκώσουν τις μπάρες" για τους εκλογείς στην εκλογική αναμέτρηση της 20ής Σεπτεμβρίου. Τελικά, όπως έγινε γνωστό, η άρνηση αυτή ήρθε λόγω προηγούμενης ανείσπρακτης οφειλής του Δημοσίου από το δημοψήφισμα του Ιουνίου. Σε αυτό θα πρέπει να προσθέσουμε και τις μεγάλες οφειλές στα έργα, που ανέρχονται σε κάποιες εκατοντάδες εκατομμύρια. Πρόκειται για την καλύτερη εφαρμογή της λαϊκής παροιμίας, «εκεί που μας χρωστούσανε μας πήραν και το βόδι». Μόνο που το «βόδι» στη συγκεκριμένη περίπτωση το προσφέρουν χρόνια τώρα εθελοντικά και αδιαμαρτύρητα οι ελληνικές κυβερνήσεις. Το ότι στις συμβάσεις παραχώρησης δεν προβλέπεται πουθενά δωρεάν διέλευση λόγω εκλογών είναι το λιγότερο. Εδώ και 8 χρόνια το κρατικό χρήμα ρέει άφθονο, οι δρόμοι δεν ολοκληρώνονται και οι εργολάβοι θησαυρίζουν...Θάρρος
Tags
# αυτοδιοίκηση
# Ελλάδα
# greece
# kalamata
# news
Share This
About OMAΔΑ UNWIRED
news
التسميات:
αυτοδιοίκηση,
Ελλάδα,
greece,
kalamata,
news
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Post Bottom Ad
Responsive Ads Here
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
ΤΟ KALAMATA NEWS ΚΟΝΤΆ ΣΑΣ ΟΛΟ ΤΟ 24ΩΡΟ ΜΕ ΕΙΔΗΣΕΙΣ, ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου