«Πράσινο φως» δίνει ο νόμος και στην επανεκκίνηση του Μορέα. Ο αυτοκινητόδρομος για τον οποίο έχει κατασκευαστεί πάνω από το 94% είχε σταματήσει λόγω της άρνησης της Τράπεζας Επενδύσεων να χρηματοδοτήσει το έργο, αμφισβητώντας λόγω μείωσης της κυκλοφορίας την δυνατότητα αποπληρωμής δανείων του παραχωρησιούχου κατά την περίοδο λειτουργίας.
Με βάση τη διαπραγμάτευση που έγινε, το Δημόσιο αναλαμβάνει να παράσχει πρόσθετη εγγύηση μέσω καταβολής Πρόσθετης Επιδότησης Λειτουργίας (η ΠΕΛ).
«Η ΠΕΛ θα καταβληθεί μόνο για την αποπληρωμή των εμπορικών δανείων και των δανείων της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων σε σχέση 1:1, στην έκταση που αυτά δεν καλύπτονται από τα έσοδα του Έργου. Η ΠΕΛ θα είναι περιορισμένη και σε κάθε περίπτωση δεν θα υπερβεί συνολικά ένα ποσό που ισοδυναμεί με 330 εκατ. ευρώ σε τρέχουσες τιμές, δηλ. σχεδόν 168 εκατ. ευρώ σε Καθαρή Τρέχουσα Αξία (NPV), η οποία αντιστοιχεί στο χρηματοδοτικό κενό της Περιόδου Επιδοτούμενης Λειτουργίας λαμβανομένων υπόψη και των δεικτών κάλυψης εξυπηρέτησης χρέους που απαιτείται από τους παρόχους του κυρίως δανείου (ΕΤΕπ και εμπορικές τράπεζες), σύμφωνα με τους υπολογισμούς του Χρηματοοικονομικού Μοντέλου Επανεκκίνησης.
Tags
# Ελλάδα
# Μεσσηνία
# greece
# messinia
# news
Share This
About OMAΔΑ UNWIRED
news
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Post Bottom Ad
Responsive Ads Here
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
ΤΟ KALAMATA NEWS ΚΟΝΤΆ ΣΑΣ ΟΛΟ ΤΟ 24ΩΡΟ ΜΕ ΕΙΔΗΣΕΙΣ, ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου