Επανέλεγχο των επιδοτούμενων άγονων αεροπορικών γραμμών προανήγγειλε ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, καταγγέλλοντας
παράλληλα τις στρεβλώσεις στο σύστημα επιδότησης, που επιβαρύνουν τα κρατικά ταμεία με 45 εκατομμύρια ευρώ ετησίως, διαμηνύοντας ότι θα υπάρξουν δραστικές περικοπές, ακόμη και ακυρώσεις δρομολογίων. Το θέμα, όμως, είναι πως μέσα στα υπόλοιπα ο κ. Σπίρτζης έριξε σαν… βόμβα πως δεν θεωρεί το Καλαμάτα – Θεσσαλονίκη ως άγονη γραμμή με ότι αυτό σηματοδοτεί για την πρόθεσή του αλλά και το μέλλον της εν λόγω σύνδεσης που έχει ενώσει την Πελοπόννησο τακτικά με την βόρεια Ελλάδα. Σε μια μάλιστα σύνδεση που έχει διαμορφώσει άλλα δεδομένα για τις δύο περιοχές, που έχει αγκαλιαστεί από τον κόσμο και για την οποία τόσος αγώνας έχει γίνει να υπάρξει…
Απαντώντας, λοιπόν, σε σχετική επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή της ΝΔ Δημήτρη Σταμάτη, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ήταν καθησυχαστικός σε ό,τι αφορά τις πραγματικές άγονες γραμμές, όπως η Κάλυμνος και το Καστελόριζο, που «δεν έχουν κανέναν λόγο να ανησυχούν». Χαρακτήρισε στρεβλό το σύστημα που ίσχυε εδώ και δεκαετίες, καθώς, όπως είπε, «υπήρχαν ρουσφέτια σε αεροπορικές εταιρίες» και πρόσθεσε πως «θα τεθούν κριτήρια, όπως το εποχιακό και η χιλιομετρική απόσταση, για τον εξορθολογισμό του».
Ωστόσο όπως σημειώνεται από τα dikaiologitika.grο ίδιος ανέφερε χαρακτηριστικά: «Είναι άγονη η γραμμή Θεσσαλονίκη – Καλαμάτα ή Θεσσαλονίκη – Κέρκυρα που κοστίζει 1,35 εκατ. ευρώ το χρόνο; Αυτό δεν είναι τόνωση στον τουρισμό της Κέρκυρας, αλλά ρουσφέτι σε αεροπορικές εταιρίες», είπε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου