Pages

Τετάρτη 20 Απριλίου 2016

ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ

Μία ακόμη αρνητική επίδοση έχει η Ελλάδα και αυτή τη φορά αφορά το χαμηλό ποσοστό των ελληνικών επιχειρήσεων που πραγματοποιoύν πωλήσεις μέσω του Διαδικτύου. Πάντως, και οι υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες δεν εμφανίζουν ιδιαίτερα μεγάλη ανάπτυξη στις ηλεκτρονικές πωλήσεις. Υποτονικές ήταν συνολικά στην ΕΕ το 2015 οι επιδόσεις των εταιρειών όσον αφορά τις πωλήσεις μέσω ηλεκτρονικού καναλιού. Με τον μέσο κοινοτικό όρο να βρίσκεται στο 16,7% (λιγότερες από δύο στις δέκα επιχειρήσεις στην ΕΕ-28 χρησιμοποίησαν το κανάλι του Internet για πωλήσεις) το 2015, η Ελλάδα βρίσκεται πολύ χαμηλότερα, με το αντίστοιχο ποσοστό να κινείται μόλις στο 6,17%.
Η επίδοση της Ελλάδας την κατατάσσει στην προτελευταία θέση της ΕΕ, ξεπερνώντας μόνο τη Βουλγαρία, όπου το σχετικό ποσοστό το 2015 διαμορφωνόταν σε 5,84%. Η ηλεκτρονική απουσία των ευρωπαϊκών επιχειρήσεων, την οποία επιβεβαιώνουν τα στοιχεία του Digital Agenda Scoreboard, στερεί από το ευρωπαϊκό επιχειρείν πολύτιμους πόντους ανταγωνιστικότητας. Σε μια εποχή που τα ψηφιακά εργαλεία εξελίσσονται σε βασικό συστατικό επαγγελματικής επιτυχίας στον επιχειρηματικό κόσμο, η ΕΕ εξακολουθεί να υπολείπεται των διεθνών ανταγωνιστών της στο κανάλι των ηλεκτρονικών πωλήσεων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου