Με κάτι εκατομμύρια ευρώ να στοιχίζει το χιλιόμετρο και τον Μορέα να εισπράττει και να εισπράττει… διόδιακαι αποζημιώσεις, θα περίμενε κανείς τα βασικά ή τα στοιχειώδη να δουλεύουν σε αυτόν τον αυτοκινητόδρομο που θεωρείται ολοκληρωμένος και από τους πλέον σύγχρονους στη χώρα μας.
Αλλά όπως φαίνεται και με βάση τις καταγγελίες πολιτών – σε ένα μεγάλο τμήμα από την έναρξη του αυτοκινητοδρόμου στην Καλαμάτα μέχρι και μετά τα πρώτα διόδια που τουλάχιστον εμείς… δοκιμάσαμε – απλά και βασικά ακόμη και για την ασφάλεια τους δεν έχουν τακτοποιηθεί. Στον πολυδιαφημισμένο και με υψηλό κόστος στην χρήση του δρόμο, απαγορεύεται… να πάθεις κάτι. Γιατί εάν πάθεις κάνεις επίκληση στο… Θεό ή τους περαστικούς.
Ξεκινώντας από τα βασικά, διαπιστώνεται ότι όσο και να πατάτε το κουμπί του τηλεφώνου SOSδεν θα σας απαντήσει κανείς. Μάταιες οι προσπάθειες των πολιτών. Εάν δηλαδή σας συμβεί – ο μη γένοιτο – κάτι και τρέξετε σε παρακείμενο τηλέφωνο έκτακτης ανάγκης όσο και να έχετε την ανάγκη να βρεθούν κάποιοι άμεσα δίπλα σας, αυτό δεν θα είναι εφικτό. Τα τηλέφωνα δεν λειτουργούν, ο Μορέας κάνει λόγο για εκτεταμένη βλάβη, αλλά ωστόσο… μάλλον πρέπει να λείπουν και τα καλώδια.
Και εάν το ένα είναι ζήτημα… ζωτικής σημασίας γιατί μπορεί να σου χρειαστεί μια φορά το άλλο είναι θέμα… ανάγκης. Στην υποθετική ενέργεια του ότι δοκιμάζεις να χρησιμοποιήσεις μια από τις τουαλέτες που είναι τοποθετημένες στους χώρους στάθμευσης να μείνουμε για λίγο και όσο… αντέξουμε. Καταρχήν πρέπει να έχεις μεγάλες αντοχές στο να κρατήσεις την αναπνοή σου. Επίσης πολλά αντισώματα για να μην πάθεις κάτι… Ακάθαρτες αρκετές από αυτές, χωρίς νερό κάποιες άλλες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου