Pages

Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2016

Η ΚΡΙΣΗ ΑΛΛΑΞΕ ΤΙΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Γεύματα στο σπίτι, στροφή σε πιο υγιεινή διατροφή και περιορισμός των φαστ φουντ και των κόκκινων κρεάτων εντάσσονται πλέον στις διατροφικές συνήθειες των Ελλήνων λόγω της οικονομικής κρίσης. Η κρίση έχει στρέψει τους καταναλωτές στη μεσογειακή διατροφή, όπως προκύπτει από την έρευνα του ΚΕΠΚΑ για τις διατροφικές συνήθειες των καταναλωτών, όπου διαπιστώνεται ότι έξι στους δέκα έχουν κάνει σημαντικές αλλαγές τα τελευταία χρόνια. Από τα ευρήματα της έρευνας, η οποία συγκρίνεται με αντίστοιχη έρευνα, που είχε πραγματοποιηθεί το 2011, προκύπτουν τα εξής ενδιαφέροντα στοιχεία: Οι καταναλωτές, στη χώρα μας, τείνουν να βελτιώσουν τη συχνότητα λήψης γευμάτων.
Ενώ, το 2011, λάμβαναν περίπου 2,5 γεύματα, την ημέρα, κατά μέσο όρο, το 2016 η συχνότητα αγγίζει τα 3 γεύματα την ημέρα. Σε σχέση με το 2011, αυξήθηκε, κατά 15 περίπου μονάδες, το ποσοστό των καταναλωτών, που δεν τρώνε κανένα γεύμα, εκτός σπιτιού (από 25,28%, το 2011, σε 39,70% το 2016). Μειώθηκε το ποσοστό των καταναλωτών, που γευματίζουν, μόνο μια φορά, την εβδομάδα, εκτός σπιτιού (από 37,60%, το 2011, σε 31,00%, το 2016). Μειώθηκε, κατά περίπου 4 μονάδες το ποσοστό των καταναλωτών, που γευματίζουν, συχνά (2-4 φορές, την εβδομάδα), εκτός σπιτιού (από 28,32% το 2011, σε 24,20% το 2016). Εδώ, φαίνονται, πλέον ξεκάθαρα, οι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι δεν υποχώρησαν, οι τιμές, στα καταστήματα εστίασης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου