Ολοκληρώθηκε η μελέτη αξιοποίησης των 23 μικρών αεροδρομίων της χώρας. Όπως αναμενόταν, η συντριπτική πλειονότητα
αναδεικνύεται πολύ χαμηλής εμπορικής αξίας.
Στην πράξη, με βάση τη μελέτη, μόνο για δύο αεροδρόμια φαίνεται να υπάρχει εμπορικό ενδιαφέρον, ενώ τα υπόλοιπα 21 φέρεται να βρίσκονται στα αζήτητα. Τα αεροδρόμια αυτά αναμένεται να μεταφερθούν στο υπερταμείο, σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό.Εκείνα για τα οποία φαίνεται ότι μπορεί να υπάρξει επενδυτικό ενδιαφέρον είναι του Αράξου και της Καλαμάτας. Μικρότερο είναι το ενδιαφέρον για άλλα 5 με 6 αεροδρόμια (Καλύμνου, Αστυπάλαιας, Πάτμου κ.ά.), ενώ για τα υπόλοιπα 15 θεωρείται νομοτελειακή η μεταφορά τους στην Εταιρεία Δημοσίων Συμμετοχών (ΕΔΗΣ).Οι τελικές αποφάσεις όμως θα ληφθούν από την κυβέρνηση και το Εποπτικό Συμβούλιο της ΕΔΗΣ. Στο ΤΑΙΠΕΔ, πάντως, θεωρούν ότι για τα 21 από τα 23 αεροδρόμια μια διαδικασία αποκρατικοποίησης θα καταλήξει σε «πολλή φασαρία για το τίποτε».Αξίζει να σημειωθεί ότι για τα δύο αυτά αεροδρόμια το έσοδο από την αποκρατικοποίηση δεν αναμένεται να ξεπεράσει τα 15 εκατομμύρια ευρώ. Επίσης, σύμφωνα με τη μελέτη, τα 23 αεροδρόμια δέχονται μόλις το 5% του συνολικού αριθμού των ταξιδιωτών που φθάνουν μέσω αεροπλάνου στην Ελλάδα.Σύμφωνα με τη μελέτη που παρουσιάσθηκε προχθές στο ΤΑΙΠΕΔ, το αεροδρόμιο του Αράξου έχει το πλεονέκτημα ότι είναι μεγάλο και επιτρέπει την προσγείωση πολύ μεγάλων αεροσκαφών. Από την άλλη πλευρά, το αεροδρόμιο της Καλαμάτας έχει εμπορικό ενδιαφέρον λόγω αυξημένης τουριστικής κίνησης.Αξίζει να σημειωθεί ότι τα τελευταία χρόνια έχουν δρομολογηθεί πτήσεις προς Καλαμάτα από διάφορες πόλεις της Ευρώπης.
Tags
# τουρισμός
# greece
# kalamata
# messinia
# news
Share This
About OMAΔΑ UNWIRED
news
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Post Bottom Ad
Responsive Ads Here
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
ΤΟ KALAMATA NEWS ΚΟΝΤΆ ΣΑΣ ΟΛΟ ΤΟ 24ΩΡΟ ΜΕ ΕΙΔΗΣΕΙΣ, ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου