Το ποσοστό χρόνου που αφιερώνεται στην παρακολούθηση τηλεόρασης και βίντεο στην Ελλάδα,
μέσω κινητών συσκευών, αυξήθηκε από πέρυσι και για τους έφηβους 16-19 έφτασε το 63%.
Το συμπέρασμα αυτό προκύπτει από μελέτη της Ericsson, που αποτυπώνει τις συνήθειες παρακολούθησης τηλεόρασης και video 1,1 δισεκατομμυρίων καταναλωτών ανά τον κόσμο.
Στην Ελλάδα, το στατιστικό δείγμα αντιστοιχεί σε 5 εκατομμύρια καταναλωτές
Το 30% των καταναλωτών στην Ελλάδα δηλώνουν ότι ενδιαφέρονται πολύ για προγράμματα χρήσης κινητών δεδομένων που περιλαμβάνουν απεριόριστο χρόνο ροής (streaming) βίντεο. Το αντίστοιχο ποσοστό, παγκοσμίως, ανέρχεται στο 40%.
Οι Ελληνες καταναλωτές αφιερώνουν 18 λεπτά την ημέρα για έρευνα περιεχομένου.
Σύμφωνα με την έρευνα, η παρακολούθηση τηλεοπτικών προγραμμάτων κατ' απαίτηση και βίντεο, μέσω κινητών συσκευών, εμφανίζει σημαντική αύξηση, παρόλο που οι καταναλωτές εξακολουθούν να ταλαιπωρούνται με την ανακάλυψη περιεχομένου.
Tags
# ειδήσεις
# Καλαμάτα
# κοινωνία
# greece
# kalamata
# news
Share This
About OMAΔΑ UNWIRED
news
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Post Bottom Ad
Responsive Ads Here
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
ΤΟ KALAMATA NEWS ΚΟΝΤΆ ΣΑΣ ΟΛΟ ΤΟ 24ΩΡΟ ΜΕ ΕΙΔΗΣΕΙΣ, ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου