Χρειάστηκε να περάσουν περισσότερα από 10 χρόνια για να φτάσουμε στην ολοκλήρωση μέρους των
ατελείωτων σιδηροδρομικών έργων στη Βόρεια Πελοπόννησο. Σε συνέντευξη τύπου που δόθηκε χθες στα γραφεία της ΕΡΓΟΣΕ από τον Υπουργό Υποδομών Χρήστο Σπίρτζη, με τη διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ, έγινε ενημέρωση για την πορεία των έργων στην περιοχή.
Σε ερώτηση του ypodomes.com για τη πορεία του έργου-σκούπα στο τμήμα Κιάτο-Ροδοδάφνη ο Υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης απάντησε πως από το καλοκαίρι το τμήμα αυτό θα είναι πλήρως έτοιμο και λειτουργικό.
Όπως διευκρίνισε ο Πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Φίλιππος Τσαλίδης, το καλοκαίρι το τρένο θα ξανασφυρίξει στην περιοχή και πάλι λέγοντας "η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα κάνει το καθήκον της".
Η λειτουργία των δρομολογίων μέχρι να ολοκληρωθεί και η εργολαβία της ηλεκτροκίνησης που αναμένεται να ξεκινήσει το 2017 θα γίνεται με το μοτίβο των δρομολογίων στο Αθήνα-Θεσσαλονίκη.
Δηλαδή η αμαξοστοιχία με ηλεκτροκίνητη μηχανή θα φτάνει από την Αθήνα μέχρι το Κιάτο, εκεί θα αλλάζει σε ντιζελοκίνητη μηχανή και θα τερματίζει στη Ροδοδάφνη, στην περιοχή του Αιγίου, περίπου 35χλμ από την Πάτρα. Το δρομολόγιο αναμένεται να διαρκεί περίπου 2 ώρες.
Αυτό που θα αντικρύζουν οι επιβάτες είναι μία μεταμόρφωση σε σχέση με αυτό που γνώριζαν πριν το 2005. Στο τμήμα Κιάτο-Ροδοδάφνη θα υπάρχουν διπλές γραμμές υψηλών ταχυτήτων, ενώ όλοι οι σταθμοί θα είναι καινούργιοι με σύγχρονες προδιαγραφές, πλήρως προσβάσιμοι από ΑΜΕΑ και με χώρους στάσης και στάθμευσης.
Όπως αναφέραμε παραπάνω το 2017 θα δημοπρατηθεί και η ηλεκτροκίνηση του τμήματος που αναμένεται να ολοκληρωθεί στα τέλη του 2019.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου