Η ΑΡΧΗ ΕΧΕΙ ΛΑΒΕΙ ΣΩΡΕΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ ΑΠΟ ΕΠΙΒΑΤΕΣ !!
Την ύπαρξη κενών και δυσλειτουργιών στο θεσμικό πλαίσιο που διέπει τη μεταφορά των αποσκευών επιβατών που ταξιδεύουν με ΚΤΕΛ, διαπίστωσε ο Συνήγορος του Καταναλωτή και προχώρησε σε παρέμβαση προς τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη, ζητώντας τη βελτίωση του θεσμικού πλαισίου και τον καθορισμό υψηλότερου ποσού ελάχιστης αποζημίωσης για την απώλεια αποσκευής.
«Ο Συνήγορος του Καταναλωτή έχει λάβει το τελευταίο διάστημα αρκετές αναφορές καταναλωτών, οι οποίοι έχασαν τις αποσκευές τους - που φυλάσσονταν κατά τη μετακίνησή τους σε ειδικό χώρο των λεωφορείων του ΚΤΕΛ - αλλά δεν επιτεύχθηκε επίλυση της διαφοράς τους με τους συγκεκριμένους συγκοινωνιακούς φορείς, με συνέπεια την οικονομική ζημία των καταναλωτών, την εν γένει ταλαιπωρία τους, αλλά και προφανείς επιπτώσεις στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών, καθώς και στην εμπιστοσύνη του καταναλωτικού κοινού σε αυτές, πολύ περισσότερο με την έναρξη της τουριστικής περιόδου» όπως σημειώνεται στη σχετική επιστολή του Συνηγόρου του Καταναλωτή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου