Pages

Κυριακή 25 Ιουνίου 2017

ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

Το Σάββατο 17/ 6/ 2017 πραγματοποιήθηκε με πολύ μεγάλη επιτυχία στην Τρίπολη ημερίδα με θέμα: «Καινοτόμες μορφές επιμόρφωσης/επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών στα σχολεία της Περιφέρειας Πελοποννήσου». Η ημερίδα συνδιοργανώθηκε από τη Μονάδα Μεθοδολογίας Πολιτικών και Πρακτικών Επιμόρφωσης του Τμήματος Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής Πανεπιστημίου Πελοποννήσου και την Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πελοποννήσου και πραγματοποιήθηκε σε κλίμα άριστης συνεργασίας και συμπληρωματικότητας. Την ημερίδα τίμησαν με την παρουσία τους και χαιρέτησαν ο κ. Παύλος Χαραμής, Αντιπρόεδρος του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), ο κ. Αθανάσιος Κατσής, Κοσμήτορας της Σχολής Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου και εκ μέρους του Δήμου Τρίπολης ο Αντιδήμαρχος κ. Δημήτριος Βόσνος και ο Πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Τρίπολης κ. Γεώργιος Θεοδωρακόπουλος.
 Την ημερίδα τίμησαν επίσης με την παρουσία τους ο Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αρκαδίας κ. Φώτιος Γκέσουρας, Σχολικοί Σύμβουλοι Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Περιφέρειας Πελοποννήσου, Διευθυντές Σχολικών Μονάδων και Εκπαιδευτικοί. Στην ημερίδα πραγματοποιήθηκαν εικοσιπέντε εισηγήσεις από εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων της σχολικής εκπαίδευσης, από διευθυντές σχολικών μονάδων, από σχολικούς συμβούλους, από μεταπτυχιακούς φοιτητές, υποψήφιους διδάκτορες, πανεπιστημιακούς κ.ά. και ακολούθησε πλούσια συζήτηση σε κάθε μια από αυτές.
Οι εισηγήσεις εστίασαν σε μορφές επαγγελματικής ανάπτυξης που εδράζουν/βασίζονται στο σχολείο, σε ελληνικά και διεθνή δίκτυα και συνεργασίες, σε υποστηρικτικούς ρόλους της επαγγελματικής ανάπτυξης, στο ρόλο του διευθυντή της σχολικής μονάδας, σε πρωτοβουλίες σχολικών συμβούλων, στην αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση. Στην ημερίδα τέθηκε, επίσης, το ζήτημα του στρατηγικού σχεδιασμού μιας Περιφέρειας για την εκπαίδευση και την επιμόρφωση, στην οποία μπορούν να αξιοποιηθούν τα ιδιαίτερα της στοιχεία, όπως η συνεργασία με τριτοβάθμια ιδρύματα, η ύπαρξη πολλαπλών φορέων επιμόρφωσης, οι γεωγραφικές ιδιαιτερότητες, οι συνέργειες, που διαφέρουν σημαντικά από Περιφέρεια σε Περιφέρεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου