Κανονικά έγινε πριν από λίγο η δημοπράτηση της 6ης εργολαβίας του Αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος, Κάτω Αχαΐα – Σαγαίικα και η συμμετοχή ήταν και πάλι μεγάλη. Μειοδότης ήταν η Κοινοπραξία GD Infrastrutture με ποσοστό έκπτωσης 53,40%. Το αρχικό κόστος δημοπράτησης είναι 74.395.000 ευρώ (ποσό με ΦΠΑ, ποσό χωρίς ΦΠΑ 59.995.967,74).
Φορέας Υλοποίησης του έργου είναι το Υπουργείο Υποδομών. Πρόκειται για την εργολαβία που πλέον θα εκτελεστεί συνολικά στα διοικητικά όρια του Νομού Αχαΐας. Το σημαντικότερο τεχνικό έργο σε αυτό το τμήμα είναι ο Ανισόπεδος Κόμβος Κάτω Αχαϊας. Το συνολικό μήκος του έργου είναι 10,16χλμ (χ.θ. 12+900 έως χ.θ. 23+060)».
Να θυμίσουμε ότι μέχρι σήμερα στις 5 πρώτες εργολαβίες, μειοδότης έχει αναδειχθεί στις μεν 4 πρώτες ο Όμιλος Καλογρίτσα (Κ/Ξ Τοξότης-Ομάδα Κατασκευών) και στην πέμπτη η Κοινοπραξία ΞΑΝΘΑΚΗΣ-ΙΝΤΕΡΚΑΤ (η δεύτερη συμφερόντων Παπαϊωάννου). Στην 5η εργολαβία είδαμε και πάλι τις εταιρείες 7ης τάξης να συμμετέχουν στην διαδικασία και αυτό ίσως να σημαίνει και την μάχη για την αναδοχή σε αυτό το τμήμα.
Στην προκήρυξη αναγράφεται πως "το έργο χρηματοδοτείται από το ΠΔΕ (...) η Προϊσταμένη Αρχή δεν θα προχωρήσει σε κοινοποίηση προς τον ανακηρυχθέντα ανάδοχο της εγκριτικής απόφασης του αποτελέσματος της δημοπρασίας πριν την ένταξη του έργου σε Ε.Π. του ΕΣΠΑ". Η χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ όμως συνολικά η χρηματοδότηση και αυτού του τμήματος και συνολικά του Αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος, αναμένεται να είναι από το ΕΣΠΑ 2014-2020 και συγκεκριμένα από το Ε.Π. ΥΜΕ-ΠΕΡΑΑ με συνολικό κόστος 475εκατ.ευρώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου