ΤΙ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ; - kalamatanews.gr - ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ ONLINE-KALAMATANEWS.GR

ΤΙ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ;

ΤΙ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ;

Share This
Το ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών) στην ετήσια πανελλήνια έρευνα καταναλωτών σουπερμάρκετ, με δείγμα 2.000 ατόμων, εξετάζει ανάμεσα σε άλλα θέματα τον την ευρύτερη οικονομική/κοινωνική συνεισφορά των σουπερμάρκετ. Τα αποτελέσματα προσφέρουν ιδιαίτερα ενδιαφέροντα συμπεράσματα σε σχέση με καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων, καθώς και σημαντικές απόψεις των Ελλήνων καταναλωτών γύρω από το ρόλο των σουπερμάρκετ στην οικονομία και ανάπτυξη της χώρας. Στον σχετικό πίνακα παρουσιάζεται η συνολική αξιολόγηση της αγοραστικής εμπειρίας των καταναλωτών στις μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ.
Σύμφωνα με τους καταναλωτές που συμμετείχαν στην έρευνα το πιο «δυνατό» σημείο της αγοραστικής εμπειρίας είναι το προσωπικό των καταστημάτων. Οι καταναλωτές έχουν θετική γνώμη για το προσωπικό του ταμείου σε ποσοστό 85% και συνολικά για την εξυπηρέτηση και βοήθεια που λαμβάνουν από το προσωπικό σε ποσοστό 84%. Σημειώνεται ότι τα σουπερμάρκετ στηρίζουν την απασχόληση στην Ελλάδα και την τοπική οικονομία.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛ.ΣΤΑΤ. προκύπτει ότι το λιανεμπόριο τροφίμων εν μέσω της έντονης οικονομικής ύφεσης αποτελεί έναν από τους ελάχιστους κλάδους της οικονομίας που διατηρεί την απασχόληση στην Ελλάδα, με περίπου 190 χιλ. θέσεις εργασίας Ιδιαίτερα θετική είναι η αξιολόγηση των χαρακτηριστικών των διαθέσιμων προϊόντων στα ράφια των σουπερμάρκετ. Οι θετικές γνώμες για την ποικιλία προϊόντων φτάνουν το 81%, ενώ οι θετικές γνώμες για την ασφάλεια και υγιεινή των προϊόντων φτάνουν το 78%, το οποίο είναι και ιδιαίτερα υψηλό για τα Ευρωπαϊκά δεδομένα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages