Οι εμπορικές επιχειρήσεις ετοιμάζονται για την καταναλωτική προωθητική ενέργεια, επονομαζόμενη ως «Black Friday», στις 24 Νοεμβρίου 2017.
Σε εγκύκλιο της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας προς τις ομοσπονδίες και τους εμπορικούς συλλόγους μέλη της υπενθυμίζει ότι πέρυσι δοκιμάστηκε για πρώτη φορά και στην Ελλάδα η – προερχόμενη από το εξωτερικό – συγκεκριμένη καταναλωτική προωθητική ενέργεια, και μάλιστα με επιτυχία και όπως σημειώνει: «δεδομένου ότι αυτή η προωθητική ενέργεια πραγματοποιήθηκε πέρυσι κατά κύριο λόγο από πολυεθνικές επιχειρήσεις, θεωρούμε ότι δεν πρέπει να αφήσουμε αυτό το πεδίο ελεύθερο μόνο για τους μεγάλους αλλά να το επιφυλάξουμε μόνοι μας και για τους μικρούς και μεσαίους επιχειρηματίες».
Η ΕΣΕΕ αναφέρει ότι σύμφωνα με την ειδική έρευνα του Ινστιτούτου μικρομεσαίων της ΕΣΕΕ (ΙΝΕΜΥ), η περυσινή δοκιμαστική εφαρμογή προωθητικής ενέργειας αποδείχθηκε επιτυχημένη, καθώς συνέβαλε στην αύξηση του τζίρου των επιχειρήσεων και στην τόνωση της αγοράς, παρά την εγγύτητα που έχει η ημέρα με τις ενδιάμεσες εκπτώσεις του Νοεμβρίου.
Στο πλαίσιο αυτό, επιδιώκει την συμμετοχή όσο το δυνατόν περισσότερων εμπορικών επιχειρήσεων στην Black Friday, ενώ για όσους συμμετάσχουν υπενθυμίζει ότι χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή, καθώς εφαρμόζονται οι όροι και κανόνες της Υπουργικής Απόφασης 56885/19-11-2014 για τις προσφορές και προωθητικές ενέργειες.
Tags
# Ελλάδα
# Μεσσηνία
# greece
# messinia
# news
Share This
About OMAΔΑ UNWIRED
news
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Post Bottom Ad
Responsive Ads Here
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
ΤΟ KALAMATA NEWS ΚΟΝΤΆ ΣΑΣ ΟΛΟ ΤΟ 24ΩΡΟ ΜΕ ΕΙΔΗΣΕΙΣ, ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου