Pages

Παρασκευή 24 Νοεμβρίου 2017

«Επίσκεψη σχολείου στο Κέντρο Ρομποτικής και Προγραμματισμού Καλαμάτας»

Τις εγκαταστάσεις και το εργαστήριο του Κέντρου Ρομποτικής και Προγραμματισμού Καλαμάτας (ΚΡ&ΠΚ)επισκέφθηκαν την περασμένη εβδομάδα οι μαθητές και οι μαθήτριες του Γυμνασίου Λογγάς, συνοδευόμενοι από το Διευθυντή τους κ. Ηλία Παρθένιο και εκπαιδευτικούς του σχολείου, εγκαινιάζοντας έναν κύκλο επισκέψεων Σχολικών Μονάδων του Ν. Μεσσηνίας στο ΚΡ&ΠΚγια το Σχολ. Έτος 2017-18.
Συγκεκριμένα, οι μαθητές του Γυμνασίου Λογγάς επισκέφθηκαν την Παρασκευή 10/11/2017 το 2ο Γυμνάσιο Καλαμάτας όπου στεγάζεται το Κέντρο Ρομποτικής και Προγραμματισμού Καλαμάτας (ΚΡ&ΠΚ). Τους μαθητές υποδέχτηκε ο Διευθυντής του 2ου Γυμνασίου και εκπαιδευτής Ρομποτικής στο ΚΡ&ΠΚ, κ. Απόστολος Ασημακόπουλος μαζί με την πρόεδρο του μαθητικού συμβουλίου του 2ου Γυμνασίου και τον καθηγητή Πληροφορικής και εκπαιδευτή Ρομποτικής στο ΚΡ&ΠΚ, κ. Γρηγόριο Τσώνη. Οι μαθητές του Γυμνασίου Λογγάς ξεναγήθηκαν στους χώρους του σχολείου, ενημερώθηκαν για τις δραστηριότητες του ΚΡ&ΠΚ, ενώ στη συνέχεια συμμετείχαν με ενδιαφέρον σε ειδικά σχεδιασμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα Ρομποτικής, που στόχο είχε οι μαθητές να έρθουν σε επαφή με τις βασικές αρχές, τον προγραμματισμό και τις εφαρμογές του αντικειμένου της Ρομποτικής.
Η επίσκεψη του Γυμνασίου Λογγάς στο ΚΡ&ΠΚ, πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του προγράμματοςOpen Schools for Open Societies (OSOS)”. To πρόγραμμα «Ένα ανοιχτό σχολείο σε μια ανοιχτή κοινωνία» μελετάει, ερευνά, προτείνει και ενθαρρύνει το σύγχρονο σχολείο προς την απόκτηση χαρακτηριστικών ενός ανοιχτού, καινοτόμου και δημοκρατικού «οικοσυστήματος», με ενεργό συμμετοχή τόσο στην εκπαιδευτική όσο και στην τοπική κοινότητα. Το «ανοικτό σχολείο» αξιοποιεί την εκπαιδευτική καινοτομία, τα εργαλεία της ανακαλυπτικής μάθησης, την τεχνολογία, τη διδασκαλία των φυσικών, ανθρωπιστικών και κοινωνικών επιστημών για τη μελέτη και ψηλάφηση τοπικών ζητημάτων.Ένα σχολείο που βρίσκεται σε διαρκή αλληλεπίδραση με την τοπική κοινωνία και πορεύεται ως ισότιμος κοινωνικός εταίρος της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου