Της Μαριάννας Τζάννε
Με μία εγκωμιαστική ανάρτηση στο faceboοκ για τον Πρόδρομο Εμφιετζόγλου, υποδέχτηκε την επικράτηση της GD Infrastrutture στον τελευταίο γύρο του Πάτρα –Πύργος, η κόρη του Μελίνα Εμφιετζόγλου. «Μπράβο πατέρα μου. Δικαιώθηκες πανηγυρικά για την υπομονή και την επιμονή σου. Τρίτο νέο έργο!!!» σχολίασε στα social media η πρώην διευθύνουσα σύμβουλος της Μηχανικής. Η Ιταλική εταιρεία η οποία συνδέεται με τα συμφέροντα του άλλοτε πανίσχυρου εργολάβου μειοδότησε κατά την χθεσινή τελευταία δημοπρασία, στο τμήμα ΒΙΠΕ Πάτρας –Μιντιλόγλι συνολικού ύψους 74,4 εκ. ευρώ με έκπτωση όμως που ξεπέρασε το 52%. Με την εργολαβία αυτή ολοκληρώνεται ο μεγάλος κύκλος του διαγωνισμού που ξεκίνησε πριν ένα χρόνο και στον οποίο άφησε έντονο το αποτύπωμά του, ο όμιλος Καλογρίτσα κερδίζοντας τα 4 από τα 8 συνολικά κομμάτια του έργου.
Η GD Infrastrutture είναι προσωρινός μειοδότης σε 2 τμήματα του αυτοκινητοδρόμου (έχει κερδίσει και το κομμάτι Σαγαίικα –Κάτω Αχαγιά) ενώ έχει αναλάβει και το σιδηροδρομικό έργο της ΕΡΓΟΣΕ, Ψαθόπυργος-Ρίο, ύστερα από μια σκληρή και επεισοδιακή αναμέτρηση με τον όμιλο Στέγγου.
Με βάση τα όσα έχει ανακοινώσει το υπουργείο Υποδομών εντός του μήνα αναμένεται η έγκριση του φακέλου μεγάλου έργου από την ΕΕ ώστε να ακολουθήσει η υποβολή των εγγυητικών επιστολών και η έγκριση από το Ελεγκτικό Συνέδριο.
Το Πάτρα Πύργος συνδέθηκε έντονα με την προσπάθεια του υπουργού Υποδομών κ. Χρίστου Σπίρτζη να διαχύσει τα έργα σε μικρότερες τεχνικές εταιρείες, για αυτό και έσπασε σε οκτώ διαφορετικές εργολαβίες. Παρά την σφοδρή κριτική που δέχτηκε ο υπουργός, τα έργα αυτά, έφτασαν στην βάση των μικρών και πιο αδύναμων τεχνικών εταιρειών. Όμως οι πολλοί μεγάλες εκπτώσεις που δόθηκαν αλλά και η ταμειακή δυσχέρεια των νικητών δυσκολεύουν την πορεία υλοποίησής τους. Ας σημειωθεί ότι εκτός από την Ιταλική εταιρεία και τον όμιλο Καλογρίτσα, μία εργολαβία έχει κερδίσει η κοινοπραξία Ξανθάκης –Ιντερκάτ και μία η Ιντερκάτ.
newmoney
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου