Σκυροδέτηση πεζοδρομίων στην οδό Αύρας και στη βορειοδυτική της πλευρά, πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου «Ανακατασκευή πεζοδρομίων και φωτισμού, τμημάτων των οδών Αύρας, Ηρώων και Ποσειδώνος». Η παρέμβαση αυτή άρχισε από την οδό Αύρας που δέχεται τη μεγαλύτερη πίεση κατά τη θερινή περίοδο και, συγκεκριμένα, από τη συμβολή Αύρας και Κρήτης, στο δυτικό πεζοδρόμιο της Αύρας και με κατεύθυνση προς νότο. Θα ακολουθήσει η κατασκευή πεζοδρομίων στην ανατολική πλευρά. Το συγκεκριμένο τμήμα του έργου αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί πριν αρχίσει η έντονη τουριστική περίοδος.
Οι κάτοικοι της περιοχής παρακαλούνται να διευκολύνουν την εκτέλεση των εργασιών, σταθμεύοντας τα αυτοκίνητά τους σε σημεία όπου δεν εμποδίζουν. Επίσης, παρακαλούνται οι διερχόμενοι οδηγοί να υπακούουν στη σήμανση και στις υποδείξεις του συνεργείου, για τη διευκόλυνση των εργασιών και την αποφυγή ατυχήματος.
Υπενθυμίζεται ότι ανάδοχος είναι η εταιρεία ΤΕΡΚΑΤ, που προσέφερε έκπτωση 59,43%. Πρόκειται για έργο προϋπολογισμού μελέτης 900.000 ευρώ με το ΦΠΑ και η χρηματοδότησή του, με πολύ ευνοϊκούς όρους, προέρχεται από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων και το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων. Με το έργο αυτό, ικανοποιείται χρόνιο αίτημα των κατοίκων των ανωτέρω περιοχών της παραλιακής ζώνης της Καλαμάτας.
Υπενθυμίζεται ότι ανάδοχος είναι η εταιρεία ΤΕΡΚΑΤ, που προσέφερε έκπτωση 59,43%. Πρόκειται για έργο προϋπολογισμού μελέτης 900.000 ευρώ με το ΦΠΑ και η χρηματοδότησή του, με πολύ ευνοϊκούς όρους, προέρχεται από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων και το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων. Με το έργο αυτό, ικανοποιείται χρόνιο αίτημα των κατοίκων των ανωτέρω περιοχών της παραλιακής ζώνης της Καλαμάτας.
ΤΟ ΕΡΓΟ ΚΑΙ Η ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ
Ο Δήμος Καλαμάτας, στο πλαίσιο της προσπάθειας που καταβάλλει για την ουσιαστική βελτίωση της εικόνας της πόλης, με την κατασκευή ενός συνόλου έργων αναπλάσεων σε διάφορα σημεία, τα οποία ήδη βελτίωσαν θεαματικά τις συνθήκες για άνετη και ασφαλή μετακίνηση των πολιτών, προέβη στη σύνταξη νέας μελέτης ανάπλασης που αφορά στην ανακατασκευή των πεζοδρομίων των οδών Ηρώων και Αύρας από το ύψος της Κρήτης μέχρι την οδό Ναυαρίνου, μήκους περίπου 370 μέτρων.
Σκοπός της μελέτης είναι πρωτίστως η διευθέτηση του κυμαινόμενου σήμερα πλάτους των δρόμων, σε δρόμους και πάλι διπλής κατεύθυνσης, σταθερού όμως πλάτους ανά λωρίδα κατεύθυνσης, 6,40 μέτρων για την Αύρας και 7,00 μέτρων για την Ηρώων αντίστοιχα, με μικρή μετατόπιση των υφιστάμενων αξόνων.
Συγχρόνως, δημιουργούνται πεζοδρόμια και αυτά κυμαινόμενου πλάτους αλλά σαφώς μεγαλύτερα από τα σημερινά και με καινούργια υλικά επιστρώσεων (λείο βιομηχανικό δάπεδο με εμφανείς αρμούς στις μεγάλες επιφάνειες και ζώνες πλάτους 80 εκ. από έγχρωμες πλάκες τσιμέντου, επαναλαμβανόμενες ανά τακτά διαστήματα).
Στα παραπάνω πρέπει να προστεθεί και η προσπάθεια βελτίωσης της εικόνας του πεζόδρομου Ποσειδώνος, στη μαρίνα Καλαμάτας, η οποία πραγματοποιείται με μικρές αλλά ουσιαστικές παρεμβάσεις, που αφορούν αφενός μεν στη βελτίωση του υπάρχοντος φωτισμού του πεζόδρομου με φώτα νέας τεχνολογίας (LED), στην αντικατάσταση των φθαρμένων πλακών επίστρωσης σε διάφορα σημεία του δρόμου, αλλά και στη σύνδεση του παραπάνω πεζόδρομου με την οδό Σαλαμίνος, με τη δημιουργία ενός πεζόδρομου πλάτους 5,0 μέτρων και μήκους 45 μέτρων, που περνά μπροστά από τα καταστήματα εστίασης «Λιμένι» και «Mangiona».
Σκοπός της μελέτης είναι πρωτίστως η διευθέτηση του κυμαινόμενου σήμερα πλάτους των δρόμων, σε δρόμους και πάλι διπλής κατεύθυνσης, σταθερού όμως πλάτους ανά λωρίδα κατεύθυνσης, 6,40 μέτρων για την Αύρας και 7,00 μέτρων για την Ηρώων αντίστοιχα, με μικρή μετατόπιση των υφιστάμενων αξόνων.
Συγχρόνως, δημιουργούνται πεζοδρόμια και αυτά κυμαινόμενου πλάτους αλλά σαφώς μεγαλύτερα από τα σημερινά και με καινούργια υλικά επιστρώσεων (λείο βιομηχανικό δάπεδο με εμφανείς αρμούς στις μεγάλες επιφάνειες και ζώνες πλάτους 80 εκ. από έγχρωμες πλάκες τσιμέντου, επαναλαμβανόμενες ανά τακτά διαστήματα).
Στα παραπάνω πρέπει να προστεθεί και η προσπάθεια βελτίωσης της εικόνας του πεζόδρομου Ποσειδώνος, στη μαρίνα Καλαμάτας, η οποία πραγματοποιείται με μικρές αλλά ουσιαστικές παρεμβάσεις, που αφορούν αφενός μεν στη βελτίωση του υπάρχοντος φωτισμού του πεζόδρομου με φώτα νέας τεχνολογίας (LED), στην αντικατάσταση των φθαρμένων πλακών επίστρωσης σε διάφορα σημεία του δρόμου, αλλά και στη σύνδεση του παραπάνω πεζόδρομου με την οδό Σαλαμίνος, με τη δημιουργία ενός πεζόδρομου πλάτους 5,0 μέτρων και μήκους 45 μέτρων, που περνά μπροστά από τα καταστήματα εστίασης «Λιμένι» και «Mangiona».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου