Pages

Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2018

ΧΟΡΕΨΕ..ΖΟΡΜΠΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΗΜΕΡΑ Η ΚΑΛΑΜΑΤΑ!

“Υγιεινός περίπατος”  λοιπόν για τη Μαύρη Θύελλα πριν λίγο στο ταλαιπωρημένο θυμίζουμε από τον… Ζορμπά, κακό γηπεδάκι… 5Χ5 στο Κιβέρι, όπου υπέταξε πολύ εύκολα με σκορ όμως μόνο με 0-1 – και αυτό πρέπει να την προβληματίσει ξανά – την αδύναμη τοπική ομάδα της Ένωσης Λέρνας. 
Το γκολ για την ομάδα του Γιάννη Χριστόπουλου μόλις στο 11ο λεπτό του ματς ο θαυμάσιος ξανά Γιόνδης, μετά από ασίστ – του υπέροχου Μίνγκα, κορυφαίοι και οι δυο τους, μαζί με τους Αθανασόπουλο και Πινδώνη των “μελανολέυκων” και σε αυτόμ τον αγώνα, όπως άλλωστε ήταν και με τον Πάμισο στο γήπεδο του ΜΓΣ για το Κύπελλο Μεσσήνιας.
Οι “μελανόλευκοι” που μπορεί να μην βρίσκουν εύκολα δίχτυα για την αντίπαλη εστία, όμως, όπως και με τον Πάμισο, είχαν 3 δοκάρια (Αθανασόπουλος, 33” , Φουάσης 62΄και Αθανασόπουλος ξανά στο 67′), ενώ έχασαν ξανά πολλές ευκαιρίες (Αθανασόπουλος 31′ 33′, και 66′ και 72′, Πινδώνης 39′, 48′ και 81′).
Χαρακτηριστικό του αγώνα ήταν μπορούμε να πούμε πως δύσκολα, μετά από 94′ λεπτά παιχνιδιού, πως μπορούμε να ξεχωρίσουμε κάποια σημαντική φάση για τους γηπεδούχους, οι οποίοι πολύ, μα πάρα πολύ δύσκολα θα μπορέσουν να μείνουν στην κατηγορία, με την σημερινή τους εικόνα, αλλά και με το ρόστερ που διαθέτουν και κάνει περισσότερο για ομάδα τοπικού και όχι Γ’ Εθνικής κατηγορίας.
Περίπου 200 με 250 φίλαθλοι παρακολούθησαν το ματς του Κιβερίου. Από αυτούς οι 50 ήταν εκδρομείς – και οργανωμένοι πάντα – από την Καλαμάτα και… 150 του Παναργειακού και βέβαια δεν αποφεύχθηκε, μετά το 85′, η ένταση και τα μικροεπεισόδια  ανάμεσα στις δύο πλευρές.
Διαιτησία: Βλάχος Ανδρέας (Ανατολικής Αττικής), Νιδριώτης Μιχαήλ (Αθηνών), Νικολάου Χρήστος (Αθηνών), οι πολύ καλοί και απολύτως δίκαοι και άψγοι σε όλα τους διαιτητές του παιχνιδιού αυτού.  Διαιτηρίες σαν και αυτή τις έχει ανάγκη το ελληνικό ποδόσφαιρο και βέβαια η Γ’ Εθνική κατηγορία… 
Ένωση Λέρνας (Διάκος): Κατσαούνης, Δούρος (80′ Παπαγεωργόπουλος), Σελλής, Κάπλαζης,Καϊάφας- Φλεβάρης, Μούγιος, Τριανταφύλλου, Παπουτσής (70′ Αντωνόπουλος), Μπιτζής, Κόφι (63′ Ταραντίλης).
Καλαμάτα (Χριστόπουλος): Βούρας, Τσόπελας, Φουάσης, Βοσκόπουλος (70′ Μπίζος), Αλιατίδης, Αντωνιαδης, Δελέκου (63′ Λαθύρης), Πινδώνης, Αθανασόπουλος, Μίνγκας (88′ Γκελγκέρια), Γιόνδης (83′ Ζαχαρόπουλος).
sportstonoto

Άνοιξε πλέον ο δρόμος Καλαμάτα – Αθήνα…

Όποιος θέλει να πάει και να γυρίσει από Αθήνα μπορεί πλέον να το κάνει… ελεύθερα! Χωρίς προβλήματα διεξάγεται η κυκλοφορία στον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου- Καλαμάτας που είχε κλείσει νωρίτερα. Να θυμίσουμε ότι ο δρόμος έχει κλείσει νωρίτερα στη σήραγγα της Νεστάνης λόγω πλημμύρας αλλά και στο Αρτεμίσιο λόγω κατολίσθησης. Για περισσότερες πληροφορίες οι οδηγοί μπορούν να επικοινωνήσουν με το 100 ή με το 1025 του «ΜΟΡΕΑ»

ΧΩΡΙΣ ΡΕΥΜΑ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΟΛΙΣΘΗΣΕΙΣ ΣΕ ΔΡΟΜΟΥΣ

Χωρίς ρεύμα και νερό παραμένουν πολλές περιοχές της Μεσσηνίας, μετά το “χτύπημα” της χθεσινής κακοκαιρίας. Σε περιοχές της Πυλίας υπάρχουν περιοχές που είναι δίχως ρεύμα και νερό για πάνω από 24ώρες. Σύμφωνα με ενημέρωση που υπάρχει από αυτοδιοικητικούς η αποκατάσταση προχωρά, με τις δυνάμεις και τα συνεργεία να μην επαρκούν και τα προβλήματα στο δίκτυο να είναι μεγάλα.
Μεγάλη προσοχή πρέπει να δίνουν οι οδηγοί που πρόκειται να κινηθούν στον δρόμο του Ταϋγέτου, καθώς όπως έγινε γνωστό στο 14ο χλμ της Ε.Ο. Καλαμάτας – Σπάρτης παρατηρήθηκε κατολίσθηση. Παράλληλα σύμφωνα με την αστυνομία στο 44,5 χιλιόμετρο της Π.Ε.Ο.  Καλαμάτας- Σπάρτης (μέσω Ταϋγέτου) έχει διακοπεί η κυκλοφορία των οχημάτων λόγω των έντονων καιρικών φαινομένων.
Σημειώνεται ότι προβλήματα υπάρχουν επίσης στα εξής σημεία της Πελοποννήσου:
  • Επ. Οδό Κορίνθου- Άργους (ύψος Αθικίων).
  • Επ. Οδό Λουτρακίου- Σχίνου (ύψος Πισίων).
  • Επ. Οδό Άργους- Σχινοχωρίου (ύψος γέφυρας Σχινοχωρίου).

ΤΑ ΑΠΟΜΕΙΝΑΡΙΑ ΤΟΥ..."ΖΟΡΜΠΑ" ΣΤΗΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ

Στη δίνη του μεσογειακού κυκλώνα βρέθηκαν περιοχές της Πελοποννήσου, με το “Ζορμπά” να δημιουργεί πολλά προβλήματα κυρίως στις παράκτιες περιοχές. Δείτε στο βίντεο που ακολουθεί το κεντρικό δελτίο ειδήσεων και το πως αυτοδιοικητικοί και φορείς από όλη την Πελοπόννησο κατέγραψαν την έντονη κακοκαιρία, αλλά και το σχολιασμό για το συντονισμό των Αρχών.

Πτήση από Λονδίνο δεν προσγειώθηκεστην Καλαμάτα

Η πτήση της Easy jet από Λονδίνο παρά την παρατεταμένη προσπάθεια δεν μπόρεσε να προσγειωθεί στον Διεθνή Αερολιμένα της Καλαμάτας λόγω των ισχυρών ανέμων που έπνεαν στην περιοχή και κατευθύνθηκε στην Αθήνα. Οι άνεμοι παραμένουν ισχυροί με αποτέλεσμα να καθυστερεί η αποβίβαση των επιβατών που αφίχθησαν από Κοπεγχάγη λόγω της επικινδυνότητας να προσαρμοστούν σκάλες. Αυτό προφανώς θα προκαλέσει αντίστοιχα καθυστέρηση στην βραδινή άφιξη από Παρίσι. Ευτυχώς η βροχή δεν έχει πλημμυρικά συμβάντα ως τώρα.

ΣΤΗΝ ΑΛΩΣΗ ΤΗΣ ΤΡΙΠΟΛΙΤΣΑΣ Ο ΝΙΚΑΣ

ΣΚΟΥΡΑ τα βρήκε μάλλον ο Νίκας στη Τρίπολη πριν ακόμα ανακοινωθεί ως υποψήφιος Περιφερειάρχης με αφορμή τις εκδηλώσεις για την Άλωση της Τριπολιτσάς ο οποίος επέλεξε να φωτογραφίζεται με γαλάζια στελέχη αλλά το κλίμα ήταν πολύ μέτριο..
Τον χαιρετούσαν γαλάζια στελέχη αλλά ακόμα δεν γνωρίζουν αν η υποψηφιότητα έχει δναμική.. Εδώ με τον Βουλευτή Αρκαδίας της ΝΔ Κώστα Βλάση που είναι μάλιστα και θερμός υποστηρικτής του.

ΑΝΗΣΥΧΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΦΤΩΧΟΤΕΡΟΙ

Ο Σεπτέμβριος και Οκτώβριος του 2008 ήταν οι χειρότεροι μήνες της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, παρατηρεί ο πρώην πρόεδρος της Ομοσπονδιακής Τράπεζας των ΗΠΑ, Μπεν Μπερνάνκι. Η ύφεση και οι συνέπειες που τη συνόδευσαν επηρέασαν και τη διάθεση των πολιτών, ακόμα και στις πιο αναπτυγμένες οικονομίες, αναφέρει έρευνα του Pew Research Center που είδε πρόσφατα το φως της δημοσιότητας και μελέτησε τις αντιδράσεις 27 χωρών σε ολόκληρο τον κόσμο.
Η αλλαγή της διάθεσης του κοινού όσον αφορά στην οικονομία ήταν δραματική σε ορισμένα κράτη, όπως συμπεραίνει κανείς με βάση τα στοιχεία. Το 2018, περίπου οι οκτώ στους δέκα Γερμανούς (ποσοστό 78%) δηλώνουν ότι οι οικονομικές συνθήκες στη χώρα τους σήμερα είναι καλές. Περίπου τα 2/3 των Αμερικανών πολιτών (ποσοστό 65%) εκφράζουν επίσης την αισιοδοξία τους για την οικονομία. Βελτιωμένη είναι και η διάθεση των κατοίκων της Πολωνίας, του Ηνωμένου Βασιλείου, λιγότερο της Ιαπωνίας και της Κένυας.
Σε γενικές γραμμές, η μεγαλύτερη αλλαγή της διάθεσης των πολιτών όσον αφορά στις οικονομικές προοπτικές της χώρας τους παρατηρείται στις ΗΠΑ, τη Γερμανία, τη Βρετανία, την Πολωνία, τη Γαλλία, την Ιαπωνία, το Ισραήλ, τη Νότια Κορέα, την Κένυα, τη Ρωσία, τον Καναδά, την Ινδονησία και την Ισπανία.

PEW RESEARCH CENTER

Το άγχος για την επόμενη γενιά
Σαφώς η αισιοδοξία που καταγράφεται δεν έχει «σβήσει» τις ανησυχίες για το μέλλον. Σε 18 από τα 27 κράτη που συμμετείχαν στην έρευνα -συμπεριλαμβανομένης της Γαλλίας, της Ιαπωνίας και της Ισπανίας- περισσότεροι από τους μισούς πολίτες πιστεύουν πως τα παιδιά τους θα ζήσουν σε συνθήκες χειρότερες απ′ ότι μεγάλωσαν οι ίδιοι.
Στις προηγούμενες έρευνες της Pew Research οι εν λόγω ανησυχίες περιορίζονταν στις προηγμένες οικονομίες, ενώ τώρα η διαφορά έγκειται στο γεγονός πως οι περισσότερες ανησυχίες για την οικονομική ευημερία της επόμενης γενιάς εκφράζονται στις αναδυόμενες αγορές.
Είναι χαρακτηριστικό πως στην Ελλάδα μόνο το 18% των πολιτών θεωρεί πως τα πράγματα στο μέλλον θα είναι καλύτερα για τα παιδιά τους.
Σε συνδυασμό βέβαια με το αυξανόμενο άγχος για το μέλλον, η πεποίθηση που κυριαρχεί σήμερα σε παγκόσμιο επίπεδο είναι ότι οι καιροί ήταν καλύτεροι την εποχή πριν τη μεγάλη ύφεση. Αυτό άλλωστε αποτυπώνεται στο γεγονός πως η πλειοψηφία των πολιτών στα 15 από τα 27 κράτη που ρωτήθηκαν πιστεύουν πως σε σύγκριση με είκοσι χρόνια πριν, η οικονομική κατάσταση του μέσου ανθρώπου είναι πολύ χειρότερη σήμερα.
Την άποψη αυτή ειδικότερα εκφράζει το 87% των Ελλήνων, το 72% των Ιταλών, το 62% των Ισπανών, το 56% των Γάλλων και το 53% των Βρετανών.

PEW RESEARCH CENTER

Τι ισχύει στην πραγματικότητα
Αυτό που αξίζει ωστόσο να σημειωθεί είναι πως οι απαισιόδοξες αντιλήψεις του κοινού για την καλύτερη οικονομική κατάσταση του παρελθόντος πολλές φορές δεν αντικατοπτρίζουν την πραγματικότητα. Για παράδειγμα, μεγάλο μέρος των Βραζιλιάνων αυτή τη στιγμή δηλώνει πως οι οικονομικές συνθήκες είναι χειρότερες σήμερα, ωστόσο το ΑΕΠ της χώρας εμφανίζεται βελτιωμένο. Το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση της Ισπανίας και της Γαλλίας, όπου επίσης το πραγματικό ΑΕΠ κατά κεφαλήν έχει βελτιωθεί κατά 25% και 11% αντίστοιχα.
O παρακάτω πίνακας αποτυπώνει τις σκέψεις των πολιτών για την οικονομική κατάσταση του σήμερα σε σχέση με είκοσι χρόνια πριν. Όπως έχει ήδη αναφερθεί, το 87% των Ελλήνων θεωρεί πως τα πράγματα τώρα είναι πολύ χειρότερα, ενώ μεγάλο είναι το ποσοστό και για την Ιταλία, την Ισπανία και τη Γαλλία. Περισσότερο αισιόδοξοι εμφανίζονται οι Πολωνοί και οι Σουηδοί.

PEW RESEARCH CENTER

…και η έκθεση του ΟΟΣΑ
Στο μεταξύ ενδιάμεση έκθεσή για τις οικονομικές προοπτικές (Interim Economic Outlook) που δημοσιεύει ο ΟΟΣΑ τονίζει τις επιπτώσεις των εμπορικών εντάσεων στην παγκόσμια ανάπτυξη.
«Η υψηλή αβεβαιότητα επηρεάζει αρνητικά την παγκόσμια ανάπτυξη», είναι ο τίτλος της έκθεσης του ΟΟΣΑ, με τον Οργανισμό να ψαλιδίζει τις προβλέψεις που είχε κάνει τον Μάιο για τον ρυθμό ανάπτυξης της παγκόσμιας οικονομίας κατά 0,1% για το 2018 και 0,2% για το 2019.
Ο ΟΟΣΑ ψαλίδισε – κατά 0,2% – τις προβλέψεις του και για την οικονομία της Ευρωζώνης, όπως και για τις περισσότερες οικονομίες της G20, ενώ έχει αναθεωρήσει δραστικά επί τα χείρω τις προβλέψεις του για τις οικονομίες της Τουρκίας και της Αργεντινής. Για την Ευρωζώνη προβλέπει ρυθμό ανάπτυξης 2% φέτος και 1,9% το 2019 έναντι 2,5% το 2017.
«Χρειάζονται περαιτέρω δημοσιονομικές και τραπεζικές μεταρρυθμίσεις για την ενίσχυση της αντοχής της Ευρωζώνης», αναφέρει. «Η αντοχή και η αρχιτεκτονική της Ευρωζώνης έχουν βελτιωθεί τα τελευταία χρόνια, αλλά οι ανησυχίες για τη δημοσιονομική και χρηματοπιστωτική σταθερότητα παραμένουν, λόγω της αβεβαιότητας για τις πολιτικές επιλογές, όπως στην Ιταλία, και τις μελλοντικές ρυθμίσεις μεταξύ της Βρετανίας και της υπόλοιπης ΕΕ. Η πρόσφατη αύξηση των επασφάλιστρων κινδύνου των ιταλικών κρατικών ομολόγων και η συνδεόμενη με αυτή μείωση των μετοχικών αξιών των ιταλικών τραπεζών δείχνουν τον ρυθμό, με τον οποίο μπορεί να εμφανισθούν πάλι συνεχείς αδυναμίες στην Ευρωζώνη», προσθέτει.

ΔΥΣΚΟΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΑΦΙΔΑ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ

Δεν είναι καλά τα δεδομένα έτσι όπως βγαίνουν από μια δύσκολη χρονιά για τον αγροτικό τομέα και για το προϊόν της σταφίδας. Τα τερτίπια του καιρού οδήγησαν σε μια ελλειμματική παραγωγή με τις ζημιές να ανέρχονται σε 50% και παραπάνω σε ορισμένες περιοχές στη Μεσσηνία. Η προσπάθεια γίνεται με την συγκέντρωση του προϊόντος από τους παραγωγούς όπως επισημαίνεται από την Ένωση που έχει φθάσει σε παραλαβή κάτι παραπάνω από 320 τόνους προϊόντος.

Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2018

ΖΗΜΙΕΣ ΣΕ ΑΚΤΕΣ, ΦΥΤΙΚΟ ΚΕΦΛΑΑΙΟ ΚΑΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ


Με άγριες διαθέσεις έφτασε ο μεσογειακός κυκλώνας Ζορμπάς στη ώρα μας. Ήδη, από τα ξημερώματα του Σαββάτου έχει πλήξει τη νοτιοδυτική Πελοπόννησο, ενώ με ταχύτητα κινείται ανατολικά “χτυπώντας” με ένταση τις παράκτιες περιοχές.

"ΤΣΑΚΙΣΕ" ΕΞΕΔΡΕΣ Ο..ΖΟΡΜΠΑΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑΚΗ ΖΩΝΗ

Στη δίνη του μεσογειακού κυκλώνα βρίσκεται το παραλιακό μέτωπο της Καλαμάτας με τις σκηνές να είναι τρομακτικές από τα τεράστια κύματα – πρωτόγνωρα για την περιοχή – που αγκαλιάζουν την ακτή. Μάλιστα, η θάλασσα έγινε ένα με την οδό Ναυαρίνου με την κυκλοφορία λόγω των αρκετών ζημιών στις παραλιακές εγκαταστάσεις των καταστημάτων να έχει διακοπεί στο μεγαλύτερο τόξο. Συνεργεία του δήμου είναι επί ποδός όπως και η πυροσβεστική και η Αστυνομία.

ΣΑΡΩΣΑΝ ΟΙ ΑΝΕΜΟΙ ΤΗΝ ΠΥΛΟ, ΜΕΘΩΝΗ, ΚΟΡΩΝΗ...

Ισχυροί άνεμοι πνέουν στην Πυλία, με την έλευση του “Ζορμπά” να έχει κινητοποιήσει όλες τις αρμόδιες αρχές.
Αρκετές οι ζημιές και τα μικροπροβλήματα μέχρι στιγμής. Ακολουθούν εικόνες από τη Μεθώνη, Πύλου, Φοινικούντα και Κορώνη. Με πληροφορίες από το Best TV

ΧΟΡΕΥΕΙ ΣΤΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ ΤΟΥ ΖΟΡΜΠΑ Η ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Κλειστή η οδός Ναυαρίνου από την Ανάσταση έως το Φιλοξένια, καθώς η θάλασσα… βγήκε στο δρόμο με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν προβλήματα από τα “φερτά” της παραλίας! Ξύλα, ομπρέλες, τραπεζάκια κι άλλος εξοπλισμός ο οποίος δεν είχε έγκαιρα απομακρυνθεί δημιούργησε προβλήματα, με άμεση να είναι η επέμβαση από τους υπαλλήλους του Δήμου προκειμένου να καθαρίσουν το δρόμο.
Η αστυνομία πάντως έχει κλείσει την παραλιακή καθώς τα έντονα καιρικά φαινόμενα θα συνεχιστούν. Best tv

Πεζοδρομήσεις και προσλήψεις στο Δημοτικό Συμβούλιο Καλαμάτας

Πραγματοποιήθηκε σήμερα, Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2018, η 25η γι΄ αυτή τη χρονιά συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Καλαμάτας. Τα κυριότερα θέματα, επί των οποίων ελήφθησαν αποφάσεις, είναι τα εξής:

ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ
ΔΙΜΗΝΗΣ ΥΠΗΡΕΣIΑΣ
Προσλαμβάνονται 25 υπάλληλοι δίμηνης υπηρεσίας για τη Διεύθυνση Καθαριότητας, επειδή καθυστερεί η έκδοση των αποτελεσμάτων όσον αφορά σε σχετικό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Ο Δήμος Καλαμάτας θα προσλάβει μέσω του διαγωνισμού αυτού 48 άτομα ως μόνιμο προσωπικό και έχουν παρουσιαστεί μόνο 18 μετά την έκδοση των προσωρινών αποτελεσμάτων, λείπουν δηλαδή 30. Προσλαμβάνονται, λοιπόν, 25 άτομα για δίμηνη εργασία, με την ελπίδα να έχει ολοκληρωθεί μέχρι τη λήξη της περιόδου απασχόλησής τους η διαδικασία του ΑΣΕΠ.

ΑΝΑΠΛΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΛΛΑΖΟΥΝ
ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
Το Σώμα παρέσχε την έγκρισή του σχετικά με:
α) την υπ' αριθμ. 117/2017 μελέτη του έργου «Ολοκλήρωση πεζοδρόμησης της οδού Ιατροπούλου από οδό Σιδηροδρομικού Σταθμού έως Νέδοντος»
β) την υπ' αριθμ. 124/2017 μελέτη του έργου «Ανάπλαση δικτύου οδών & πεζοδρόμων στο Ιστορικό Κέντρο (οδοί Κολοκοτρώνη, Σφακτηρίας, Καπετάν Κρόμπα κ.λπ. και αναβάθμιση υφιστάμενου παιδότοπου)» και
γ) την κάλυψη επιπλέον ποσού από ίδιους πόρους του Δήμου Καλαμάτας για το έργο «Ανάπλαση δικτύου οδών & πεζοδρόμων στο Ιστορικό Κέντρο (οδοί Κολοκοτρώνη, Σφακτηρίας, Καπετάν Κρόμπα, κλπ και αναβάθμιση υφιστάμενου παιδότοπου)».
Πρόκειται για έργα, τα οποία θα αλλάξουν το κέντρο της Καλαμάτας.

1. ΠΕΖΟΔΡΟΜΗΣΗ ΙΑΤΡΟΠΟΥΛΟΥ
iatropoulou 2
iatropoulou 1Ολοκλήρωση πεζοδρόμησης της οδού Ιατροπούλου από οδό Σιδηροδρομικού Σταθμού έως Νέδοντος, οριστικού προϋπολογισμού 200.000 € με το ΦΠΑ.
Ο Δήμος Καλαμάτας, με χρηματοδότηση εν μέρει από το Πράσινο Ταμείο, θα προβεί στην ανάπλαση της οδού Ιατροπούλου από τη Σιδηροδρομικού Σταθμού μέχρι τη Νέδοντος, ώστε να ολοκληρωθεί η σύνδεση του Μεγάρου Χορού Καλαμάτας με την Κεντρική Πλατεία – Βασιλέως Γεωργίου. Προβλέπεται να γίνει πλακόστρωση με τον ίδιο ακριβώς τρόπο και αρχιτεκτονικό κάνναβο, υλικά και σχέδια, όπως στο υφιστάμενο πρώτο τμήμα της πεζοδρόμησης, διατηρώντας έτσι την ομοιομορφία για λόγους καθαρά αισθητικούς. Έχει δοθεί ιδιαίτερη σημασία στην δημιουργία χώρων πρασίνου, με την τοποθέτηση ψηλών δέντρων - αυτή τη φορά σε διάταξη εναλλάξ και «ζιγκ – ζαγκ» σε σχέση με τον άξονα του πεζόδρομου - και σε διαφορετική φιλοσοφία, σε σχέση με την γραμμική διάταξη που έχουν ήδη τοποθετηθεί τα δέντρα στο κέντρο του πεζόδρομου, στο πρώτο τμήμα της Ιατροπούλου.
Η πρόταση προβλέπει ελεύθερη ζώνη όδευσης πεζών πλάτους 3,50 μέτρων, αλλά συγχρόνως επιτρέπει σε οχήματα κοινής ωφελείας και εκτάκτου ανάγκης να διέρχονται όταν αυτό είναι αναγκαίο. Για την ασφαλή διακίνηση ατόμων με προβλήματα όρασης εντός της ελεύθερης ζώνης όδευσης πεζών θα κατασκευασθεί οδηγός όδευσης τυφλών.
Η πεζοδρόμηση της οδού Ιατροπούλου συνοδεύεται από την κατασκευή διαβάσεων πεζών στην αρχή και το τέλος της ανάπλασης (στις οδούς Νέδοντος και Σιδηροδρομικού Σταθμού) και στη συμβολή της με την οδό Χρυσάνθου Παγώνη, καθώς και τη συναρμογή του πεζοδρόμου της Ιατροπούλου με την οδό Χρυσάνθου Παγώνη. 

2. ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ
ΚΑΙ ΠΕΖΟΔΡΟΜΗΣΕΙΣ
DSCN0626 MediumΑνάπλαση δικτύου οδών και πεζοδρόμων στο Ιστορικό Κέντρο (οδοί Κολοκοτρώνη, Σφακτηρίας, Καπετάν Κρόμπα κ.λπ. και αναβάθμιση υφιστάμενου παιδότοπου, οριστικού προϋπολογισμού 644.000 € με το ΦΠΑ.
Κυρίως σε ό,τι αφορά στην οδό Κολοκοτρώνη, η αρχιτεκτονική μελέτη προβλέπει τη διαπλάτυνση των υφισταμένων πεζοδρομίων - σημαντικότερη αυτή του νοτίου - με ταυτόχρονη δημιουργία ικανών σε μήκος εσοχών για στάθμευση οχημάτων ανάγκης, ή οχημάτων διανομής στα παρακείμενα καταστήματα, αφήνοντας έτσι καθαρό πλάτος κίνησης οχημάτων 3,20 μ. - πέραν του χώρου στάθμευσης - ενώ στο σημερινό οδόστρωμα, αφού πρώτα φρεζαριστεί κατάλληλα η υπάρχουσα και όχι σε καλή κατάσταση άσφαλτος, προβλέπεται να τοποθετηθούν έγχρωμοι κυβόλιθοι τσιμέντου, στην ίδια στάθμη που βρίσκεται σήμερα ο δρόμος.
H δαπεδόστρωση των νέων πεζοδρομίων προβλέπεται να είναι ίδια με την αντίστοιχη της οδού Αριστομένους, δηλαδή με τον ίδιο τρόπο και αρχιτεκτονικό κάνναβο, τα ίδια υλικά και σχέδια με το ήδη υφιστάμενο τμήμα πεζoδρόμου της Αριστομένους, διατηρώντας έτσι την ομοιομορφία, κυρίως λόγω και του γεγονότος ότι η οδός Κολοκοτρώνη τέμνει κάθετα, στο μέσον της, τον πεζόδρομο της οδού Αριστομένους.
Επίσης, προβλέπεται η κατασκευή νέου δικτύου ηλεκτροφωτισμού, που θα περιλαμβάνει εκτός των άλλων την τοποθέτηση φωτιστικών σωμάτων νέας τεχνολογίας τύπου LED, όπως και η διευθέτηση των ομβρίων υδάτων (των οδών και υδρορροών των παρακειμένων κατοικιών) είτε με τη μετακίνηση των υφισταμένων φρεατίων ομβρίων είτε με την κατασκευή υπόγειου πλαστικού αγωγού, που θα μεταφέρει τα όμβρια των πεζοδρόμων προς στους κεντρικούς αγωγούς της πόλης, στην ευρύτερη περιοχή.
Σημειώνεται ότι έχει δοθεί ιδιαίτερη σημασία στη δημιουργία χώρων πρασίνου, με τοποθέτηση ψηλών δέντρων σε γραμμική διάταξη και στα δύο πεζοδρόμια, πράγμα που σήμερα απουσιάζει παντελώς, με εμφανή τα προβλήματα έλλειψης σκίασης, ιδιαίτερα κατά τους καλοκαιρινούς μήνες.
Επίσης, για την ασφαλή διακίνηση ατόμων με προβλήματα όρασης, εντός της ελεύθερης ζώνης όδευσης πεζών και σε απόσταση τουλάχιστον 50 cm από οποιοδήποτε εμπόδιο ή στοιχείο αστικού εξοπλισμού, προτείνεται η κατασκευή οδηγού όδευσης τυφλών πλάτους 40cm, που αποβλέπει στην καθοδήγησή τους σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους που προορίζονται γενικά για την κυκλοφορία πεζών.
Τέλος, για την ασφαλή διακίνηση πεζών και αμαξιδίων από πεζοδρόμιο σε πεζοδρόμιο, προβλέπεται η κατασκευή κεκλιμένων επιπέδων (ραμπών), εντός της ελεύθερης ζώνης κυκλοφορίας πεζών και αμαξιδίων.

ΠΕΖΟΔΡΟΜΗΣΗ ΣΦΑΚΤΗΡΙΑΣ,
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΡΟΜΠΑ, ΠΟΛΥΒΙΟΥ
DSCN0628 MediumDSCN0627 MediumΣτις οδούς Σφακτηρίας, Καπετάν Κρόμπα, Πολυβίου & Αναπλιώτη, αφενός μεν λόγω της στενότητάς τους και των δυσκολιών που παρουσιάζονται καθημερινά από την προσπάθεια των οδηγών να εισέλθουν σε αυτές και, αφετέρου, λόγω των πολύ μικρών πεζοδρομίων που απομένουν τελικά για την κυκλοφορία των πεζών, αποτελεί τελικά μονόδρομο η δημιουργία ενός δικτύου πεζοδρόμων, που θα βοηθήσουν στην καλυτέρευση της πορείας τόσο των διερχομένων πεζών όσο και των κατοίκων της περιοχής, αναβαθμίζοντας έτσι σε μέγιστο βαθμό ένα σημαντικό τμήμα του παραδοσιακού Κέντρου, που μέχρι σήμερα μένει αναξιοποίητο, στο έλεος του αυτοκινήτου.
Προβλέπεται, λοιπόν, η απ' άκρου εις άκρον και σε όλο το μήκος των παραπάνω πεζοδρόμων διάστρωση - σε ενιαίο επίπεδο στάθμης - έγχρωμων τσιμεντένιων κυβολίθων (καφέ – τερακότα), διακοπτομένων ανά τακτά διαστήματα με κάθετες ζώνες από λευκούς επίσης κυβόλιθους.
Με τα παραπάνω, επιτυγχάνεται όχι μόνον η ασφαλής και ανεμπόδιστη κυκλοφορία των πεζών (η πρόταση προβλέπει ελεύθερη ζώνη όδευσης πεζών πλάτους 3,00 μ.), αλλά συγχρόνως επιτρέπεται και σε οχήματα κοινής ωφέλειας και εκτάκτου ανάγκης (όπως ασθενοφόρα, πυροσβεστικά, ειδικά οχήματα ΔΕΥΑΚ, οχήματα μεταφοράς ατόμων με αναπηρία κ.λπ.), να διέρχονται σε περίπτωση ανάγκης, χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα.
Επίσης, προβλέπεται η κατασκευή νέου δικτύου ηλεκτροφωτισμού, που θα περιλαμβάνει εκτός των άλλων και την τοποθέτηση φωτιστικών σωμάτων νέας τεχνολογίας τύπου LED. Για τους ίδιους με τους αναφερόμενους στα παραπάνω λόγους, δεν προβλέπεται η φύτευση δέντρων, παρά τμηματικά η τοποθέτηση ζαρντινιερών με θαμνώδη φυτά, κατάλληλα για εξωτερικούς χώρους.
Τέλος, σημειώνεται ότι έχει ληφθεί μέριμνα για τη διευθέτηση των ομβρίων υδάτων (των οδών και υδρορροών των παρακειμένων κατοικιών), είτε με τη μετακίνηση των υφισταμένων φρεατίων ομβρίων είτε με την κατασκευή υπογείου πλαστικού αγωγού, που θα μεταφέρει τα όμβρια των πεζοδρόμων προς τους κεντρικούς αγωγούς της πόλης, που βρίσκονται στην ευρύτερη περιοχή.

ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΠΑΙΔΟΤΟΠΟΥ
DSCN0630 MediumΣτο πλαίσιο του έργου αυτού, πρόκειται να ανακατασκευασθεί η μοναδική παιδική χαρά που βρίσκεται στο κέντρο της Καλαμάτας, στο καλυμμένο τμήμα του Νέδοντα, έναντι της οδού Κολοκοτρώνη. Η συγκεκριμένη παιδική χαρά, που λόγω της θέσης της αποτελεί χώρο ο οποίος δέχεται καθημερινά εκατοντάδες παιδιά και γονείς, χρήζει άμεσης βελτίωσης. Πρόκειται να αντικατασταθούν μέρος των υφισταμένων οργάνων, μέρος της περίφραξης, παγκάκια, κάδοι απορριμμάτων, ενώ θα προστεθούν στέγαστρο και βρύση.
DSCN0631 Medium
DSCN0629 MediumΣημειώνεται πως αποφασίσθηκε η κάλυψη από ίδιους πόρους του Δήμου Καλαμάτας, όσον αφορά στο έργο ανάπλασης δικτύου πεζοδρόμων, επιπλέον ποσού 164.000 ευρώ με το ΦΠΑ, πέραν όσων είχαν εγκριθεί με παλαιότερη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Καλαμάτας και με τελικό ποσό χρηματοδότησης από δημοτικούς πόρους 356.000 ευρώ.
Επομένως, για την πεζοδρόμηση του τμήματος της Ιατροπούλου από τη Σιδηροδρομικού Σταθμού μέχρι τη Νέδοντος, από το Πράσινο Ταμείο θα προέλθουν 120.000 ευρώ και από δημοτικούς πόρους 80.000 ευρώ. Σύνολο: 200.000 ευρώ.
Για την ανάπλαση δικτύου οδών και πεζοδρόμων στο Ιστορικό Κέντρο (οδοί Κολοκοτρώνη, Σφακτηρίας, Καπετάν Κρόμπα κ.λπ.) και αναβάθμιση υφιστάμενου παιδότοπου, από το Πράσινο Ταμείο θα προέλθουν 288.000 και η συνεισφορά του Δήμου Καλαμάτας από δημοτικούς πόρους θα είναι 356.000 ευρώ. Σύνολο: 644.000 ευρώ.


ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΑΝΩ
ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΒΕΡΓΑΣ
Verga 2 Medium
Αποδοχή της απόφασης ένταξης της πράξης με τίτλο «Βελτίωση τοπικής οδού Άνω – Κάτω Βέργας, τμήμα έργου διάνοιξης οδού στη Δημοτική Κοινότητα Βέργας (Άνω τμήμα)» στο «Πρόγραμμα Αγροτικής Ανάπτυξης Π.Α.Α. 2014-2020». Έγινε αποδεκτή η απόφαση ένταξης του έργου αυτού, επιλέξιμης δημόσια δαπάνης 800.000 ευρώ. Η κάλυψη της δαπάνης είναι πλήρης, δηλαδή ο Δήμος Καλαμάτας δε θα επιβαρυνθεί, για ένα έργο που θα αποφέρει σημαντική βελτίωση της συγκοινωνίας με την Άνω Βέργα, με προφανή οφέλη για την ανάπτυξη του οικισμού, καθώς η πρόσβαση σε αυτόν θα γίνεται από τη Βέργα, σε λίγα λεπτά και όχι με κύκλο, μέσω της 1ης επαρχιακής οδού προς Μάνη.
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΧΟΡΩΔΙΩΝ 2019
xorodies

Το Δημοτικό Συμβούλιο ενέκρινε το πρωτόκολλο παραλαβής υπηρεσιών από τον πολιτιστικό οργανισμό Interkultur, στο πλαίσιο της διοργάνωσης του 3ου Διεθνούς Διαγωνισμού και Φεστιβάλ Χορωδιών Καλαμάτας 2019.  Ο Διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί μεταξύ 9 και 13 Οκτωβρίου 2019, σε συνέχεια των πολύ επιτυχημένων Διεθνών Διαγωνισμών του

Επίσκεψη και σύσκεψη με Σαουδάραβες στις 25 Οκτωβρίου

Επίσκεψη στην Καλαμάτα κλιμακίου ιθυνόντων από το Υπουργείο Περιφερειακών και Διαδημοτικών Υποθέσεων της Σαουδικής Αραβίας θα πραγματοποιηθεί στις 25 Οκτωβρίου . Η Καλαμάτα επελέγη ως μια από τις ενδιαφέρουσες πόλεις από πολεοδομικής πλευράς, για άντληση εμπειρίας, εν όψει υλοποίησης έργου πολεοδόμησης 32 πόλεων μικρού και μεσαίου μεγέθους στη Σαουδική Αραβία. Για το θέμα αυτό, επισκέφθηκε το Δημαρχείο και συναντήθηκε με το Δήμαρχο Παναγιώτη Νίκα, σήμερα Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου , παρουσία αιρετών του Δήμου Καλαμάτας, ο συντοπίτης μας Δρ. Σωτήρης Σωτηρόπουλος, υψηλόβαθμο στέλεχος της εταιρείας συμβούλων και μελετών ΣΑΛΦΩ, η οποία έχει εμπλακεί σε μεγάλα έργα στην Ελλάδα (π.χ. αυτοκινητόδρομος Κορίνθου – Τρίπολης – Καλαμάτας).
Ο κ. Σωτηρόπουλος είναι επικεφαλής του γραφείου της εταιρείας αυτής στη Σαουδική Αραβία. Πρόκειται για ένα έργο πολεοδομικού σχεδιασμού στη Σαουδική Αραβία, κύριος στόχος του οποίου είναι να αντιμετωπίσει τις υπάρχουσες προκλήσεις του οικιστικού δικτύου της χώρας στο επίπεδο των μικρών και μεσαίων οικισμών. Το σχέδιο αυτό περιλαμβάνει την ανάλυση και πρόταση ενός ολοκληρωμένου πλαισίου για μια πιο ισορροπημένη και βιώσιμη ανάπτυξη μέσω παρεμβάσεων σε 32 πόλεις. Στο πλαίσιο αυτό δρομολογούνται επισκέψεις σε τρεις ευρωπαϊκές πόλεις – παραδείγματα για άντληση διεθνούς εμπειρίας.
Η περίπτωση της Καλαμάτας επιλέχθηκε καθότι υπογραμμίζει τη σημασία του πολεοδομικού σχεδιασμού για την ανάπτυξη ενός ανθεκτικού αστικού περιβάλλοντος. Σημαντικότερο ρόλο στην αναμόρφωση της υποδομής της πόλης διαδραμάτισαν οι Δημοτικές Αρχές της Καλαμάτας, οι οποίες και διαμόρφωσαν το πλαίσιο για την ανάπτυξη της περιοχής. Η ανάπτυξη του αστικού ιστού της πόλης μετά τους σεισμούς, σε συνδυασμό με την ενίσχυση της παραγωγικής της εικόνας με έμφαση στην τουριστική ανάπτυξη και την εισαγωγή της περιοχής στο χάρτη της διεθνούς τουριστικής αγοράς, αποτέλεσαν τα βασικά κριτήρια επιλογής της πόλης ως ελληνικού παραδείγματος καλής πολεοδομικής και αναπτυξιακής πρακτικής.

ΣΕ ΑΘΛΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ-ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΑΔΕΙΑΖΟΥΝ ΤΟΝ..ΝΙΚΑ!

Σε καταλήψεις έχουν προχωρήσει από μαθητές σχολείων της Καλαμάτα. Ζητούν να ικανοποιηθούν τα αιτήματά τους εστιάζοντας κυρίως στις υποδομές και τις σχολικές εγκαταστάσεις. Στο θέμα το καταλήψεων αναφέρθηκε και ο διευθυντής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Μεσσηνίας. Ο κ. Σταματόπουλος κοινοποίησε τα αιτήματα των μαθητών, ενώ τόνισε ότι πρέπει άμεσα να επιστρέψουν στις αίθουσές τους.

Η ΜΑΥΡΗ ΑΓΟΡΑ ΣΤΟ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΖΗΜΙΑ

Καμιά επιχείρηση, όποια τιμολογιακή πολιτική κι αν επιλέξει, δεν είναι σε θέση να αντισταθμίσει τα οφέλη που μπορεί να προκύπτουν για τους αγρότες από τη διάθεση της παραγωγής τους στη «μαύρη αγορά», τονίζει μετ’ επιτάσεως στο Agronews, στέλεχος με μακρά διαδρομή στον κλάδο της επιτραπέζιας ελιάς, αφήνοντας να εννοηθεί ότι στη νέα εμπορική περίοδο που ξεκινάει ο κλάδος, αυτό το ζήτημα, είναι ίσως από τα σημαντικότερα που καλείται να αντιμετωπίσει.

Το ίδιο στέλεχος υποστηρίζει ότι κανείς δεν διαφωνεί με την φορολογία των αγροτών, πολύ περισσότερο δε με την τήρηση βιβλίων και την έκδοση παραστατικών από τις αγροτικές επιχειρήσεις. Αντίθετα, το σύνολο των συντελεστών του κλάδου καλωσόρισε αυτή την εξέλιξη, εκτιμώντας ότι θα συμβάλει στην περαιτέρω εξυγίανση της αγοράς και στην βελτίωση των όρων ισονομίας και ανταγωνιστικότητας όλων των κρίκων της αλυσίδας.
Το πρόβλημα ξεκινάει από το επίπεδο των φορολογικών συντελεστών και ειδικά από την προκαταβολή 100% (στη βάση του φόρου της προηγούμενης χρονιάς), ρύθμιση η οποία είναι άδικη και υπονομεύει την ίδια τη βιωσιμότητα των αγροτικών εκμεταλλεύσεων. Με ποια λογική, οι οικονομικές αρχές υποχρεώνουν φέτος τον καλλιεργητή ελιάς στη Χαλκιδική να καταβάλει 100% προκαταβολή φόρου, όταν όλοι γνωρίζουν ότι οι φετινές αποδόσεις των ελαιώνων υπολείπονται κατά πολύ των αντίστοιχων της περασμένης χρονιάς, έλλειμμα το οποίο δεν είναι σε θέση να το καλύψει καμιά τιμολογιακή πολιτική και καμιά μεταποιητική βιομηχανία. Με δεδομένη μάλιστα τη ζήτηση που υπάρχει για το προϊόν, είναι φυσικό, ο ελαιοκαλλιεργητής, προκειμένου να ανταπεξέλθει στην άδικη απαίτηση των φορολογικών αρχών, να αναζητήσει και να βρει λύσεις διεξόδου στο πεδίο της παραοικονομίας.
Όπως έχει ήδη γράψει το Agronews και η Agrenda το παρεμπόριο στα αγροτικά προϊόντα, τον τελευταίο καιρό λαμβάνει διαστάσεις επιδημίας, επομένως και στις επιτραπέζιες ελιές και στο ελαιόλαδο, ως αποτέλεσμα της βαριάς φορολογίας των αγροτικών εισοδημάτων (υψηλοί συντελεστές φόρου, προκαταβολή στο 100% του προηγούμενου έτους και ασφαλιστικές εισφορές άμεσα συνδεδεμένες με το φορολογητέο εισόδημα) αλλά και των αδυναμιών της Πολιτείας να ελέγξει την αγορά και να επιβάλει με αυστηρότητα την τήρηση των κανόνων.
Έτσι, την ώρα που οι παραγωγοί αναζητούν εναγωνίως λύσεις για το μετριασμό των επιπτώσεων από τη βαριά φορολογία, στελέχη από τον κλάδο της μεταποιητικής βιομηχανίας και το εμπόριο αγροτικών προϊόντων δεν κρύβουν τον προβληματισμό τους για τις διαστάσεις που παίρνει η «μαύρη αγορά», φαινόμενο το οποίο σε κάποιες περιπτώσεις απειλεί τα θεμέλια της μεταποιητικής βιομηχανίας.
Η υπερφορολόγηση αποτελεί τη βαθύτερη αιτία
Στο θέμα αναφέρθηκε ανοικτά, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων της 83ης Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης και ο Χάρης Σιούρας, γενικός γραμματέας της ΠΕΜΕΤΕ, τονίζοντας χαρακτηριστικά ότι η υπερφορολόγηση αποτελεί τη βαθύτερη αιτία για την εκτόξευση της διακίνησης των προϊόντων στην γκρίζα οικονομία. Ο ίδιος δε επανέλαβε το αίτημα της οργάνωσης για τη σύσταση Μητρώου Μεταποιητικών και Εξαγωγικών Επιχειρήσεων, προκειμένου να ξεκινούν όλοι, όπως είπε,  από την ίδια αφετηρία.

ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ

«Ξεκολλάει» δειλά-δειλά η αγορά ακινήτων στην Ελλάδα με τα νέα να είναι καλά για την περιοχή μας. Στη Μεσσηνία το β’ εξάμηνο εμφανίζεται πιο θετικό με το πρόσημο αυτό να δείχνει πως μπορούν – με βάση και τις υφιστάμενες προσφορές – να εξελιχθούν πράξεις ικανές να δώσουν μια ανάσα. Προτίμηση στην Πελοπόννησο δείχνουν ιδιαίτερα Άγγλοι και Ελβετοί.

Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2018

«ΦιλόΔημος II»: Εντάξεις Πράξεων ύψους 11,6 εκατ. ευρώ

Νέες χρηματοδοτήσεις σε Δήμους της χώρας ύψους 11.653.229,30 ευρώ, στο πλαίσιο των Προσκλήσεων του Προγράμματος «ΦιλόΔημος ΙΙ», για τη συντήρηση σχολικών κτιρίων και αύλειων χώρων, την αναβάθμιση παιδικών χαρών και την προμήθεια μηχανημάτων έργου, ενεργοποιούνται με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών, Αλέξη Χαρίτση.
Για τη συντήρηση σχολικών κτιρίων και αύλειων χώρων, οι Πράξεις που εντάσσονται στο Πρόγραμμα «ΦιλόΔημος ΙΙ» έχουν ως εξής:
ΔήμοςΝομόςΠΔΕ – ΥΠΕΣΊδιοι πόροιΣύνολο
ΑλεξανδρούποληςΈβρου390.100,00 €297.982,88 €688.082,88 €
ΓορτυνίαςΑρκαδίας28.100,00 €17.270,10 €45.370,10 €
Κορδελιού ΕυόσμουΘεσσαλονίκης588.700,00 €588.700,00 €865.000,00 €
ΤεμπώνΛάρισας61.900,00 €12.380,00 €74.280,00 €
Για την Προμήθεια – Τοποθέτηση εξοπλισμού για την αναβάθμιση παιδικών χαρών των δήμων της χώρας, η Πράξη που εντάσσεται στο Πρόγραμμα «ΦιλόΔημος ΙΙ» έχει ως εξής:
ΔήμοςΝομόςΠΔΕ – ΥΠΕΣΊδιοι πόροιΣύνολο
ΑθηναίωνΑττικής778.000,00 €519.176,40 €1.297.176,40 €
ΑμαρίουΡεθύμνου206.000,00 €23.500,00 €229.500,00 €
ΑσπροπύργουΑττικής207.000,00 €0,00 €207.000,00 €
ΔιονύσουΑττικής216.000,00 €154.000,00 €370.000,00 €
ΔομοκούΦθιώτιδας211.000,00 €15.510,80 €226.510,80 €
ΈδεσσαςΠέλλας206.000,00 €14.000,00 €220.000,00 €
ΚορινθίωνΚορινθίας233.000,00 €235.581,12 €468.581,12 €
Νέας ΙωνίαςΑττικής241.000,00 €72.720,00 €313.720,00 €
ΣπάρτηςΛακωνίας212.000,00 €0,00 €212.000,00 €
 Για την Προμήθεια Μηχανημάτων Έργου, οχημάτων ή/και συνοδευτικού εξοπλισμού οι Πράξεις που εντάσσονται στο Πρόγραμμα «ΦιλόΔημος ΙΙ» έχουν ως εξής:
ΔήμοςΝομόςΠΔΕ – ΥΠΕΣΊδιοι πόροιΣύνολο
ΑγρινίουΑιτωλοακαρνανίας400.000,00 €90.000,00 €490.000,00 €
ΑλεξανδρούποληςΈβρου275.000,00 €0,00 €275.000,00 €
ΑλμωπίαςΠέλλας235.000,00 €0,00 €235.000,00 €
Ανδρίτσαινας – ΚρεστένωνΗλείας190.000,00 €23.900,00 €213.900,00 €
ΑρταίωνΆρτης215.000,00 €107.400,00 €322.400,00 €
ΒισαλτίαςΣερρών190.000,00 €0,00 €190.000,00 €
ΔιδυμοτείχουΈβρου185.000,00 €0,00 €185.000,00 €
Δίου – ΟλύμπουΠιερίας174.964,00 €0,00 €174.964,00 €
Διστόμου-Αράχοβας-ΑντίκυραςΒοιωτίας135.000,00 €0,00 €135.000,00 €
ΔοξάτουΔράμας140.000,00 €0,00 €140.000,00 €
ΕρυμάνθουΑχαΐας215.000,00 €2.000,00 €217.000,00 €
ΕυρώταΛακωνίας215.000,00 €0,00 €215.000,00 €
ΖακύνθουΖακύνθου225.000,00 €0,00 €225.000,00 €
ΖαχάρωςΗλείας160.000,00 €69.400,00 €229.400,00 €
ΗράκλειαςΣερρών170.000,00 €33.000,00 €203.000,00 €
ΘερμαϊκούΘεσσαλονίκης155.000,00 €40.000,00 €195.000,00 €
ΘηβαίωνΒοιωτίας220.000,00 €164.400,00 €384.400,00 €
ΚαρπάθουΔωδεκανήσου155.000,00 €0,00 €155.000,00 €
Κάτω ΝευροκοπίουΔράμας190.000,00 €51.800,00 €241.800,00 €
ΛαμιέωνΦθιώτιδας290.000,00 €29.000,00 €319.000,00 €
ΜουζακίουΚαρδίτσας175.000,00 €81.000,00 €256.000,00 €
ΝεμέαςΚορινθίας125.000,00 €0,00 €125.000,00 €
ΝέστουΚαβάλας200.000,00 €19.232,00 €219.232,00 €
ΟιχαλίαςΜεσσηνίας195.000,00 €23.612,00 €218.612,00 €
ΠαλαμάΚαρδίτσας160.000,00 €12.500,00 €172.500,00 €
ΠεντέληςΑττικής125.000,00 €55.000,00 €180.000,00 €
ΣικυωνίωνΚορινθίας200.000,00 €0,00 €200.000,00 €
ΤήλουΔωδεκανήσου105.000,00 €13.800,00 €118.800,00 €
ΦιλιατώνΘεσπρωτίας200.000,00 €0,00 €200.000,00 €
Οι δικαιούχοι δήμοι για τη χρηματοδότηση των ως άνω πράξεων, θα απορροφήσουν πρώτα τους πόρους του Υπουργείου Εσωτερικών. Στη συνέχεια θα χρησιμοποιηθούν οι ίδιοι πόροι των δήμων.