Πρόσθεσε πως ο διαγωνισμός παραχώρησης του αεροδρομίου της Καλαμάτας θα προκηρυχθεί στα πρότυπα του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι της Κρήτης το οποίο παραχωρείται στην κοινοπραξία της ΤΕΡΝΑ με την ινδική GMR.
Λίγο νωρίτερα, ο υπουργός Υποδομών στη διάρκεια ομιλίας στο 7ο European Aviation Conference που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα είχε αναρωτηθεί αν «χωράει η χώρα μας ένα ακόμη διεθνές αεροδρόμιο; Όπως είναι αυτό της Θεσσαλονίκης ή του Ηρακλείου ή των Χανίων;» και απάντησε πως «η εκτίμηση η δική μας είναι πως ναι υπάρχει χώρος».
Κατά τον κ. Σπίρτζη, «υπάρχει χώρος τουλάχιστον για άλλο ένα διεθνές αεροδρόμιο, με τα χαρακτηριστικά για τον διαγωνισμό που έγινε στο Καστέλι και αυτό το προετοιμάζουμε αυτή την περίοδο. Όπως υπάρχει χώρος για την αναβάθμιση τουλάχιστον 6 έως 7 αεροδρομίων. Να αναβαθμίσουμε τις υποδομές τους για να μπορούν να είναι κερδοφόρα».
Ο Χρ. Σπίρτζης αναφέρονταν σε 6 ή 7 από τα 23 περιφερειακά αεροδρόμια που έχουν παραμείνει στον έλεγχο του δημοσίου μετά την παραχώρηση των 14 μεγαλύτερων στη γερμανική Fraport. Το αεροδρόμιο της Καλαμάτας περιλαμβάνεται στα 23 που παραμένουν υπό δημόσιο έλεγχο και το 2017 διακίνησε 276.725 επιβάτες, μέσω 3.319 πτήσεων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου