Pages

Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2018

Ερευνα: Τι περιμένουν οι Ελληνες για το 2019

Τι περιμένουν οι Έλληνες για το 2019; 
 Σύμφωνα με την ετήσια ποσοτική έρευνα της aboutpeople για τα συναισθήματά μας ενόψει του νέου έτους, το 57,1% ατενίζει το 2019 με ελπίδα, ενώ το 34,5% με ανησυχία.
Η αισιοδοξία είναι μεγαλύτερη σε σχέση με τα προηγούμενα έτη. Το 2017, με ελπίδα υποδέχονταν τη νέα χρονιά το 53,1%, ενώ το 2016 το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 47,1%.

Σε ό,τι αφορά τις «προγνώσεις» μας για το 2019, επιστροφή στη δραχμή «βλέπει» μόλις το 5,9% (έναντι 12,1% το 2017 και 17,2% το 2016), ενώ το 35,1% θεωρεί ότι τα πράγματα στην ελληνική οικονομία θα βελτιωθούν (έναντι 28,2% το 2017 και 21,5% το 2016).
Το 34,6% θεωρεί πιθανό να βρεθεί εντός της νέας χρονιάς λύση στο Σκοπιανό, ποσοστό ελαφρώς χαμηλότερο από πέρυσι (35,1%), ενώ ένα τρομοκρατικό χτύπημα στη χώρα θεωρεί πιθανό το 10,7% (έναντι 13,3% το 2016 και 16,4% το 2017).
Πάντως δεν θα πλήξουμε: το 62,8% θεωρεί πιθανή τη δημιουργία νέων κομμάτων στη διάρκεια της νέας χρονιάς (έναντι 55,7% το 2016 και 58,5% το 2017). Επίσης παρατηρούμε περαιτέρω μείωση του ποσοστού όσων θεωρούν πιθανή τη διάλυση της Ευρωπαϊκής Ενωσης το νέο έτος (13,4% έναντι 15,5% το 2017 και 28,9% το 2016), ενώ οι Ελληνες δεν θεωρούμε πιθανή ούτε μια παγκόσμια πολεμική σύρραξη (9,4% έναντι 21,9% το 2017 και 26,5% το 2016). Στο «κλείσιμο» του έτους, υπέρ της Ευρωπαϊκής Ενωσης δηλώνει το 68,1% των Ελλήνων, έναντι 68,5% του Δεκεμβρίου του 2017 και 62,5% του Δεκεμβρίου του 2016.

Οπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, δίνουμε μια σειρά από υποσχέσεις στον εαυτό μας για να εκπληρωθούν στη διάρκεια του νέου έτους: να τρώμε πιο υγιεινά (66,3%), να δώσουμε μεγαλύτερη έμφαση στη σχέση/οικογένειά μας (64,9%), να χάσουμε βάρος (54,4%), να αποκτήσουμε ένα νέο χόμπι (49,1%). Το 36,4% δηλώνει ότι θα ήθελε να βρει ή να αλλάξει δουλειά το 2019. Πάντως μόλις το 4,2% εκπλήρωσε όλες τις υποσχέσεις που είχαν δώσει στον εαυτό τους την περασμένη χρονιά.
Ταυτότητα έρευνας:
Έρευνα σε 811 άτοµα, άνδρες & γυναίκες, 18 ετών και άνω, µε πανελλαδική κάλυψη και δειγµατοληψία µε χρήση λίστας (panel) της aboutpeople, καθώς και χρήση διαφήµισης σε social media µε χρήση quota ως προς τη γεωγραφική περιοχή, το φύλο και την ηλικία. Η έρευνα πραγµατοποιήθηκε µε ηλεκτρονικές συνεντεύξεις µέσω διαδικτύου, βάσει ηλεκτρονικού ερωτηµατολογίου από 02 έως 03 ∆εκεµβρίου 2018.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου