Θα συνεχιστεί, όπως όλα δείχνουν, η μακρά διαδικασία για την ανάθεση του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργος, καθώς οδεύουμε ολοταχώς προς τον τέταρτο χρόνο από τότε που ξεκίνησε η δημοπράτηση των πρώτων εργολαβιών. Πριν από λίγες ημέρες, το υπουργείο Υποδομών προχώρησε στον αποκλεισμό και της δεύτερης μειοδότριας για τη δεύτερη εργολαβία (Αμαλιάδα – Δουναίικα), της ιταλικής GD Infrastrutture, η οποία συνεργάζεται στην Ελλάδα με τη Μηχανική και είχε προσφέρει έκπτωση 49,33%.
Ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες, η εταιρεία επρόκειτο να προχωρήσει σε κατάθεση ένστασης χθες θεωρώντας αναίτιο τον αποκλεισμό της και την ανάθεση του έργου στην τρίτη μειοδότρια Intrakat, που προσέφερε έκπτωση 45,5%. Αν κρίνει κανείς από τα κατά καιρούς λεγόμενα του υπουργού Υποδομών Χρήστου Σπίρτζη, ο αποκλεισμός της GD Infrastrutture ήταν αναμενόμενος, κάτι που είναι πολύ πιθανό να συμβεί μάλιστα και για την τρίτη εργολαβία του έργου, όπου επίσης η ιταλική εταιρεία είναι η αμέσως επόμενη μειοδότρια, με την Intrakat να «καιροφυλακτεί» και στην περίπτωση αυτή.
Βάσει του σκεπτικού της απόφασης αποκλεισμού της GD Infstrastrutture, όταν ζητήθηκε η αιτιολόγηση της προσφοράς της, στις αρχές του προηγούμενου Σεπτεμβρίου, η εταιρεία προσκόμισε επικαιροποιημένα στοιχεία από τους προμηθευτές της (π.χ. αδρανών υλικών κ.λπ.) και τους εκμισθωτές των μηχανημάτων, βάσει των οποίων τεκμηρίωνε την προσφορά της και όχι τα αρχικά.
Παράλληλα, αρκετές από αυτές τις επιστολές απευθύνονταν στο ελληνικό υποκατάστημα της ιταλικής εταιρείας (GD Infrastrutture Hellas Branch), το οποίο, εν τω μεταξύ, συστάθηκε το 2017 και όχι στην GD Infrastrutture Srl., όπως είχε γίνει στις αρχές του 2016, όταν πρωτοδημοπρατήθηκε το έργο. Αυτό οδήγησε τις υπηρεσίες του υπουργείου να θεωρήσουν ότι η προσφορά της εταιρείας είναι ανυπόστατη, σημειώνοντας μάλιστα ότι θα πρέπει η αιτιολόγηση της έκπτωσης να βασίζεται στα στοιχεία που είχαν υποβληθεί στην αρχή του διαγωνισμού. Στην απόφαση σημειώνεται, μάλιστα, ότι « δεν προκύπτει με ασφάλεια η κερδοφορία για την υπόψη εργολαβία», παρότι εν τω μεταξύ έχουν κάνει δεκτή την προσφορά –με υψηλότερη έκπτωση– της ίδιας εταιρείας σε άλλα τμήματα του έργου!
Home
ειδήσεις
Ελλάδα
Πελοπόννησος
Προσφυγές ενόψει της δεύτερης εργολαβίας στον άξονα Πάτρας – Πύργου
Προσφυγές ενόψει της δεύτερης εργολαβίας στον άξονα Πάτρας – Πύργου
Share This
Tags
# ειδήσεις
# Ελλάδα
# Πελοπόννησος
Share This
About OMAΔΑ UNWIRED
Πελοπόννησος
التسميات:
ειδήσεις,
Ελλάδα,
Πελοπόννησος
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Post Bottom Ad
Responsive Ads Here
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
ΤΟ KALAMATA NEWS ΚΟΝΤΆ ΣΑΣ ΟΛΟ ΤΟ 24ΩΡΟ ΜΕ ΕΙΔΗΣΕΙΣ, ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου