Η βιομηχανία του Αγίου Βαλεντίνου εμφανίζει μειωμένο τζίρο – Κάνουν θραύση τα δώρα κάνναβης
Ο «φτερωτός θεός του έρωτα» περνάει κρίση. Στις μέρες μας οι άνθρωποι ερωτεύονται όλο και λιγότερο και γιορτάζουν τον έρωτά τους έχοντας στο πίσω μέρος του μυαλού τους τις οικονομικές υποχρεώσεις που τους περιμένουν. Ο αυθορμητισμός και η καλώς εννοούμενη τρέλα έχουν πάει «περίπατο».
Η βιομηχανία του Αγίου Βαλεντίνου εμφανίζει μειωμένο τζίρο τα τελευταία χρόνια την ώρα που το διαδίκτυο κατακλύζεται από ιστοσελίδες με προτάσεις για φθηνές λύσεις: «Γράψτε ένα μελιστάλαχτο γράμμα για να του εκφράσετε τον έρωτά σας ή ετοιμάστε ένα ρομαντικό δείπνο με κεριά στο… σπίτι».
Η ουσία πίσω από το μάρκετινγκ είναι πως η γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου προσαρμόζεται στις σημερινές συνθήκες.
Τα έσοδα από τις πωλήσεις προϊόντων που σχετίζονται με τη γιορτή των ερωτευμένων έχουν μειωθεί την τελευταία δεκαετία κατά 10%. Είναι ενδεικτικό πως στις ΗΠΑ, μόνο ένας στους δύο Αμερικανούς θα ανταλλάξει σήμερα γλυκόλογα προσφέροντας σοκολατάκια σε σχήμα καρδιάς στην αγαπημένη του, σύμφωνα με στοιχεία της αμερικανικής Εθνικής Ένωσης Εμπορίου.
Μία άλλη τάση που εμφανίστηκε πέρυσι είναι τα δώρα κάνναβης που κάνουν θραύση την «Ημέρα των Ερωτευμένων». Θα μπορούσε κάλλιστα η 14η Φεβρουαρίου να μετονομαστεί ως «Ημέρα Κάνναβης» αφού σε πολλές πολιτείες των ΗΠΑ, οι καταστηματάρχες τρίβουν τα χέρια τους λαμβάνοντας υπόψη την καταναλωτική ζήτηση Πέρυσι, την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, οι πωλήσεις προιόντων κάνναβης αυξήθηκαν κατά 22% σε σχέση με την αντίστοιχη ημέρα το 2017, σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας λογισμικού «Flowhub».
Στη χώρα της Μέρκελ, οι μισοί Γερμανοί είναι χτυπημένοι από τα βέλη του φτερωτού θεού. Οι μισοί Γερμανοί θα προσφέρουν σήμερα στη σύντροφό τους ένα δωράκι αγάπης, αλλά μόνο ένας στους πέντε θα δαπανήσει πάνω από 50 ευρώ για τον αγαπημένο του/της, σύμφωνα με έρευνα αγοράς που διενήργησε η εταιρεία «Statista».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου