«Η πτωτική πορεία του τζίρου στο λιανικό εμπόριο, επανεμφανίστηκε στην αρχή του έτους και συνεχίζεται για τέταρτο συνεχόμενο μήνα. Η πασχαλινή αγορά, ως γνωστόν, είναι περιορισμένη σε χρόνο και χρήμα, αλλά και μικρή σε διάρκεια, αφού δεν ξεπερνά την εβδομάδα και ο τζίρος, συνολικά, δεν υπερβαίνει το 1,5 δισ. ευρώ. Οι πρώτες εκτιμήσεις, συγκριτικά με πέρυσι στις αγορές της Αττικής, δείχνουν ότι υπάρχει μία αισθητή μείωση που κυμαίνεται μεταξύ 4% – 6%. Αυτό σημαίνει λιγότερες πωλήσεις τον Απρίλιο, το ελάχιστο κατά 120 – 150 εκατ. ευρώ. Την τιμητική τους στη προτίμηση των καταναλωτών την περίοδο του Πάσχα είχαν, για άλλη μια χρονιά, τα είδη δώρων, με προτεραιότητα την ένδυση-υπόδηση και, βεβαίως, τα τρόφιμα. Θετικό είναι το γεγονός ότι το πασχαλινό τραπέζι διατηρήθηκε στα περυσινά επίπεδα τιμών, παρά τις πιέσεις για αυξήσεις»,
«Η πτωτική πορεία του τζίρου στο λιανικό εμπόριο, επανεμφανίστηκε στην αρχή του έτους και συνεχίζεται για τέταρτο συνεχόμενο μήνα. Η πασχαλινή αγορά, ως γνωστόν, είναι περιορισμένη σε χρόνο και χρήμα, αλλά και μικρή σε διάρκεια, αφού δεν ξεπερνά την εβδομάδα και ο τζίρος, συνολικά, δεν υπερβαίνει το 1,5 δισ. ευρώ. Οι πρώτες εκτιμήσεις, συγκριτικά με πέρυσι στις αγορές της Αττικής, δείχνουν ότι υπάρχει μία αισθητή μείωση που κυμαίνεται μεταξύ 4% – 6%. Αυτό σημαίνει λιγότερες πωλήσεις τον Απρίλιο, το ελάχιστο κατά 120 – 150 εκατ. ευρώ. Την τιμητική τους στη προτίμηση των καταναλωτών την περίοδο του Πάσχα είχαν, για άλλη μια χρονιά, τα είδη δώρων, με προτεραιότητα την ένδυση-υπόδηση και, βεβαίως, τα τρόφιμα. Θετικό είναι το γεγονός ότι το πασχαλινό τραπέζι διατηρήθηκε στα περυσινά επίπεδα τιμών, παρά τις πιέσεις για αυξήσεις»,
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου