Πληροφορηθήκαμε ότι το ελληνικό κράτος αποφάσισε την επιχορήγηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με 750 εκατ. ευρώ για τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές με την δέσμευση ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα κάνει επενδύσεις 2,2 με 2,5 δισ. στα πρώτα εννέα χρόνια.
Δεδομένου ότι στο Νομό Μεσσηνίας υπάρχει ανενεργό σιδηροδρομικό δίκτυο προτείνουμε στη δημοτική αρχή Καλαμάτας να αναλάβει πρωτοβουλία έναρξης συνομιλίων με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τους όμορους Δήμους Μεσσήνης και Οιχαλίας με σκοπό την επανενεργοποίηση του δικτύου αυτού και την ανάπτυξη και εκσυγχρονισμό (ηλεκτροκίνηση) δικτύου προαστιακού σιδηροδρόμου. Κάτι τέτοιο μάλιστα μπορεί να ενταχθεί στο πλαίσιο του Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας που εκπονείται αυτό το διάστημα στο Δήμο Καλαμάτας.
Συμπερασματικά η ανάπτυξη μέσων σταθερής τροχιάς στην Μεσσηνία έχει πολλαπλά οφέλη για τους πολίτες και το περιβάλλον και θα πρέπει ασκηθεί πίεση από την τοπική αυτοδιοίκηση για την επανέναρξη λειτουργίας του προαστικού σιδηροδρόμου.
Μανώλης Μάκαρης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου