Τα χρήματά του στο ακέραιο πήρε πίσω από εταιρεία κινητής τηλεφωνίας ένας πελάτης που ο λογαριασμός του χρεώθηκε από πενταψήφιο νούμερο, για υπηρεσίες τις οποίες δεν επέλεξε.
Ο εν λόγω Καλαματιανός, όταν βρήκε το πρωί που ξύπνησε τα μηνύματα στο κινητό του, επικοινώνησε με την εταιρεία όπου είναι συνδρομητής και ενημέρωσε. Ωστόσο, ο λογαριασμός του χρεώθηκε με το επιπλέον ποσό. Ετσι, κατέφυγε στον Συνήγορο του Καταναλωτή συμπληρώνοντας τη φόρμα καταγγελίας, καθώς και στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, υποβάλλοντας και εκεί καταγγελία. Παράλληλα δημοσίευσε τις ενέργειές του στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook.
Και ενώ η εταιρεία συνέχιζε να είναι αρνητική ως προς την επιστροφή των χρημάτων, ο πελάτης δεν σταμάτησε να πιέζει, μέσω ενεργειών στις οποίες μπορεί να καταφύγει κάθε
καταναλωτής προκειμένου να προστατευτεί.
Ο ίδιος μιλώντας στην “Ε” προτρέπει να μην απεμπολούμε τα δικαιώματά μας ως πολίτες, αλλά πάντα να προστρέχουμε στις αρμόδιες αρχές. Η αντίδραση του καθένα μας έχει εξάλλου πολλαπλασιαστική δύναμη. Μετά τις σωρηδόν χρεώσεις καταναλωτών από πενταψήφια νούμερα, και τις καταγγελίες προς τον Συνήγορο του Καταναλωτή (αξίζει να σημειωθεί ότι στην περίπτωση του καταγγέλλοντα ο συνήγορος απάντησε μέσα σε 3 μέρες), η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων σχεδιάζει τη ριζική τροποποίηση του σχετικού κανονισμού, ώστε να ζητείται σαφώς η συναίνεση του χρήστη και να υπάρχει ξεκάθαρη ενημέρωση για τις προβλεπόμενες χρεώσεις. eleftheriaonline
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Post Bottom Ad
Responsive Ads Here
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
ΤΟ KALAMATA NEWS ΚΟΝΤΆ ΣΑΣ ΟΛΟ ΤΟ 24ΩΡΟ ΜΕ ΕΙΔΗΣΕΙΣ, ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου