Η συγκεκριμένη πεζοδρόμηση η οποία περιορίστηκε σε ένα μικρό «προνομιούχο» τμήμα της Ναυαρίνου μεταξύ Φαρών και Ακρίτα έχει τα ακόλουθα αποτελέσματα:
- Φαίνεται (και είναι απόλυτα λογικό και είχε επισημανθεί εκ των προτέρων από την παράταξή μας )ότι δεν προτιμάται το οδόστρωμα ως πεζοπορική διαδρομή από τον κόσμο αφού υπάρχει στο ίδιο τμήμα εξαιρετική διαδρομή δίπλα στην θάλασσα αλλά και μεγάλο νότιο πεζοδρόμιο.
- Το «μη προνομιούχο» τμήμα της Ναυαρίνου από Ακρίτα έως Ηρώων επιβαρύνεται υπέρμετρα σε σχέση με το πεζοδρομημένο τμήμα αφού υπάρχει διπλή κυκλοφορία αυτοκινήτων ενώ το νότιο πεζοδρόμιο σαφώς δεν επαρκεί για την κίνηση των πεζών.
- Υπάρχει υπέρμετρη κυκλοφοριακή φόρτιση της οδού Ακρίτα, της οδού Σανταρόζα, της οδού Κορώνης και της οδού Ηρώων. Ειδικά η οδός Ηρώων θα επιβαρυνθεί και από τις επικείμενες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις ( μονοδρόμηση Ναυαρίνου από Αύρας).
Καλό είναι να βγουν συμπεράσματα από αυτή την δοκιμαστική πεζοδρόμηση έτσι ώστε να προχωρήσουμε σε βελτιωτικές αλλαγές στην συνέχεια πάντα με βάση την βελτίωση της πεζής και της ήπιας κυκλοφορίας αλλά και της εύκολης πρόσβασης των κατοίκων και των επισκεπτών στην παραλία της Καλαμάτας. Προς αυτή την κατεύθυνση θα συμβάλλει σημαντικά το σχέδιο βιώσιμης αστικής κινητικότητας που θα οργανώσει συνολικά την κινητικότητα στην συγκεκριμένη περιοχή αλλά και σε όλη την πόλη.
Η παραλία της Καλαμάτας μπορεί να αποτελέσει σημαντικό τοπόσημο και πόλο έλξης για τους κατοίκους και τους επισκέπτες της πόλης γεγονός που θα ενισχύσει την τοπική οικονομία.
Μανώλης Μάκαρης
Ιατρός Καρδιολόγος
Επικεφαλής δημοτικής παράταξης «Ανοιχτός Δήμος – Ενεργοί Πολίτες»
ΜSc Τοπικής και Περιφερειακής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου