Η Υπηρεσία πριν καιρό λαμβάνοντας υπόψη τις τρέχουσες επιδημιολογικές εξελίξεις και με γνώμονα την προστασία της υγείας τόσο του συνόλου των πολιτών που προσέρχονται στην Υπηρεσία μας για την διεκπεραίωση των υποθέσεών τους όσο και του υπηρετούντος προσωπικού σε αυτή, ενημέρωνε το συναλλασσόμενο κοινό για μια σειρά από προτάσεις για την εξυπηρέτηση του χωρίς να υποβαθμιστεί η ποιότητα παροχής των υπηρεσιών μας:
α) πριν την προσέλευση στην Υπηρεσία μας για διεκπεραίωση υποθέσεων των πολιτών να προηγείται τηλεφωνική επικοινωνία του ενδιαφερόμενου αναλόγως της υπόθεσής του με το αντίστοιχο Γραφείο, προκειμένου εξυπηρετηθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και να αποφευχθεί ο συνωστισμός μεγάλου αριθμού ατόμων σε κλειστούς και περιορισμένους χώρους της Υπηρεσίας.
β) κατά την προσέλευση κοινού στην Υπηρεσία να προσέρχονται μόνο οι άμεσα ενδιαφερόμενοι για τη διεκπεραίωση της υπόθεσής τους.
γ) άτομα υπαγόμενα σε ευπαθείς ομάδες (συνταξιούχοι ΝΑΤ κ.λ.π.) συνίσταται να αποφεύγουν όσο είναι δυνατόν την μετακίνηση και τον συνωστισμό τους στους χώρους της Υπηρεσίας μας. Για την απλή παροχή πληροφοριών συνίσταται η τηλεφωνική επικοινωνία με την Υπηρεσία μας.
Η Υπηρεσία μας ευχαριστεί το συναλλασσόμενο κοινό, διαβεβαιώνοντας ότι θα διατηρήσει το επίπεδο εξυπηρέτησης των πολιτών σε υψηλό επίπεδο και ευχαριστούμε εκ των προτέρων όλους για την συνεργασία τους.
Tags
# ειδήσεις
# Καλαμάτα
# κοινωνία
Share This
About OMAΔΑ UNWIRED
κοινωνία
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Post Bottom Ad
Responsive Ads Here
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
ΤΟ KALAMATA NEWS ΚΟΝΤΆ ΣΑΣ ΟΛΟ ΤΟ 24ΩΡΟ ΜΕ ΕΙΔΗΣΕΙΣ, ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου