Pages

Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2021

Επίκαιρη ερώτηση Χαρίτση για τις καθυστερήσεις στην ανάπτυξη του Αεροδρομίου Καλαμάτας


 Η κατακόρυφη άνοδος πτήσεων και αφίξεων στο Αεροδρόμιο Καλαμάτας κατά την τελευταία δεκαετία, αναδεικνύει τα λειτουργικά προβλήματα του αεροδρομίου, καθώς οι υποδομές του έχουν εξαντλήσει πλέον τα όρια των δυνατοτήτων τους. αναφέρει μεταξύ άλλων στην επίκαιρη κοινοβουλευτική ερώτηση προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών που κατέθεσε ο Βουλευτής Μεσσηνίας και Τομεάρχης Ανάπτυξης και Επενδύσεων της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Χαρίτσης, σχετικά με τις καθυστερήσεις στην ανάπτυξη και τον εκσυγχρονισμό του Αεροδρομίου «Καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος» της Καλαμάτας.

Στην ερώτηση του ο Αλέξης Χαρίτσης τονίζει ότι η αύξηση της χωρητικότητας της αίθουσας επιβατών, η επέκταση του χώρου στάθμευσης αεροσκαφών, η ανάπτυξη βοηθητικών και άλλων ζωτικών υποστηρικτικών εγκαταστάσεων, η κάλυψη θέσης ελεγκτή εναέριας κυκλοφορίας (η θέση τώρα καλύπτεται από στέλεχος της πολεμικής αεροπορίας, κάτι που βέβαια δεν συνιστά λύση) και βέβαια η επέκταση του κτηρίου του αεροσταθμού, των θέσεων στάθμευσης και του περιβάλλοντα χώρου, αποτελούν απαραίτητες επενδύσεις για την εύρυθμη λειτουργία του αεροδρομίου και την σωστή και ποιοτική εξυπηρέτηση ακόμη περισσότερων επιβατών τα επόμενα χρόνια.

 

Παράλληλα οι εξαγγελίες του Πρωθυπουργού κ. Μητσοτάκη, κατά την διάρκεια επίσκεψής του στην Καλαμάτα στις 19 Οκτωβρίου 2019, περί του «ταχύτερα αναπτυσσόμενου περιφερειακού αεροδρόμιου της χώρας…» και της «κίνησης των διαδικασιών το αμέσως επόμενο διάστημα  για την αναβάθμιση του αεροδρομίου της Καλαμάτας κατά τα πρότυπα των υπολοίπων 14 περιφερειακών αεροδρομίων» αποδεικνύονται κενό γράμμα, εφ’ όσον κανένα έργο υποδομής δεν έχει ξεκινήσει, το δε περιβόητο master plan που εκπονήθηκε από την ΥΠΑ το μακρινό 2002 παραμένει αγκιστρωμένο σε γραφειοκρατικές διαδικασίες, οι δε μελέτες για την επέκταση της πίστας αεροσκαφών «περιμένουν» την επικαιροποίησή τους.

Καταλήγοντας ο Αλέξης Χαρίτσης ερωτά τον Υπουργό:

  1. Πότε θα πραγματοποιηθεί ο προσδιορισμός καταβολής αποζημιώσεων για τις ανάγκες της απαλλοτρίωσης και πότε θα ξεκινήσουν τα έργα για την επέκταση των χώρων στάθμευσης αεροσκαφών, την επέκταση του κτιρίου του αεροσταθμού και του περιβάλλοντα χώρου, τη μετακίνηση του πάρκου καυσίμων και την ανάπτυξη βοηθητικών και λοιπών ζωτικών εγκαταστάσεων;
  2. Πότε θα στελεχωθεί η θέση ελεγκτή εναέριας κυκλοφορίας από την ΥΠΑ, θέση που μέχρι τώρα καλύπτει η Πολεμική Αεροπορία;
  3. Ποια είναι η βούληση της κυβέρνησης ως προς την περαιτέρω ανάπτυξη και αξιοποίηση του αεροδρομίου;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου